čtvrtek 14. června 2012

Recenze na výrobky z Oriflame

Po delší době opět nadešel čas na nějakou recenzi. Vybrala jsem dva výrobky z Oriflame a to krém na ruce a balzám na rty.

Začnu krémem na ruce. Objednala jsem si krém na ruce s malinami a mátou z řady nature secrets. Poslední dobou jsem na malinách závislá, takže byl pro mě jasnou volbou a to ještě, když byl zlevněný z 99Kč na 49Kč. To jsem ho tam prostě nemohla nechat =D. Začnu u vůně. Voní krásně po malinách a máta té vůni dává takový šmrnc. Docela jsem se máty bála, protože na mě je její vůně až moc výrazná, ale v tomhle krému je jí akorát ;).
Konzistence krému je tužší (není tak moc tekutý jako jiné krémy) a krásně se roztírá. To, co na tomhle krému nejvíce oceňuji je to, že se ultra mega rychle vpíjí. Vážně! =) Do 5 minut se krém vpil a neměla jsem je tak hnusně mastný jako vždy. To byl totiž důvod, proč jsem moc krémy na ruce nepoužívala. Hodinu po namazání jsem měla furt upatlaný ruce a na nic jsem nemohla pomalu ani sáhnout. Tenhle krém se ale hned vpil a přitom ruce hezky hydratoval a vůně je cítit ještě dlouho po použití krému. 

Za mě krém získává 5 hvězdiček z 5 a jednu k tomu navíc za obal. Můžu vám ho jedině doporučit ;).

Teď teda k balzámu na rty Lip Spa Therapy. Tento balzám jsem si objednala jenom z toho důvodu, že ho měli zlevněný ze 159Kč na 45Kč. Upřímně...159 kaček bych za to nedala ani omylem, protože zas takový zázrak to není, aby se mohl pyšnit takovou cenou, ale rozhodně není špatný ;). 
Balení je praktické a mě osobně se moc líbí =). Vůně balzámu je jemná a ideální teď na léto. Rty hezky hydratuje a jako plus pro mě je i to, že obsahuje i faktor SPF 8. Není to sice moc, ale já oceňuji i to málo s přibývajícím sluníčkem. 

Dala bych mu 4 hvězdičky z 5 a i mé doporučení. Pokud si ho koupíte ve slevě, tak určitě neuděláte chybu, protože za 45 korun je to skvělý balzám ;).

5 komentářů:

  1. Ten balzám mám a je super, ale těch 45 kč je za něj akorát.. Na to jak je veliký (čti malý) :D a jak rychle ubývá, bych za něj víc nedala.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krém na ruce už podle obalu vypadá fakt k nakousnutí :) A balzám taky vypadá dost dobře..Já jsem si na první pohled myslela, že to je nějaký drahý korektor a ne balzám :D Škoda že já se k Oriflame nemám jak dostat, katalogy nikdy neseženu a na internetu mě to nebaví hledat a objednávat :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten krém na ruce mám, je super:) Přesto ale upřednostňuji indulonu.

    OdpovědětVymazat
  4. ja nevlastnim nic z Oriflame... ale videla som uz par katalogov a rozmyslala som, ze by som si nieco kupila, ale ked tie veci nie su v zlave tak mi pridu trosku prilis drahe...

    OdpovědětVymazat
  5. než se ke mě dostane oriflame, to je tak 2x za rok :) ale ten balzám na rty mám taky :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...