sobota 2. června 2012

Violet bubbles

Jak jste se mohli dozvědět z minulého článku, tak jsem si koupila dva nové laky a k tomu jednu destičku na razítka, takže jsem jí hned musela vyzkoušet =).



K vytvoření bublinek jsem použila razítka od Essence a lak k tomu určený (stampy polish 003-stamp me! silver). Jako base coat jsem použila úžasný, dokonalý a bezkonkurenční lak z řady Studio nails better than gel nails a ze stejné řady i top coat, což je taky osmý div světa. Je to ten nejúžasnější top coat, který jsem kdy měla! Vždycky jsem si nehty dělala dopoledne, aby mi stihly uschnout a abych na nich neměla ráno otlačený polštář, ale né vždy jsem tomu zabránila, protože jsem stejně někdy ten polštář otlačený měla. Tyhle nehty jsem si dělala v osm večer a ráno jsem na nich neměla nic otlačeného a byly dokonalé! Po hodince jsem po tomhle top coatu měla lak krásně zaschlý a i tvrdý, takže obtisky z polštáře neměly nejmenší šanci. Jak na razítka najdete zde ;).

destička od Essence (vzor uprostřed)





9 komentářů:

  1. Ten stříbrný je krásný :) já mám doma ten černý, ale vidím že bych si mohla pořídit i ten stříbrný a i tyto vzory :)
    jinak Ti ještě jednou děkuju za pomoc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Stála jsem v obchodě a přemýšlela zda si mám koupit ten razítkovač. Nevzala jsem si ho, teď už vím že to byla chyba. :D Na nehtech udělá nádherné vzory, takže si ho musím koupit. Tyto nehty se ti celkově moc povedly, krásné barvy laků jsi zvolila ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. mám stejný fialový lak, jak máš na obrázku :) jinak z toho nemám nic a to si říkám, že těch laků mám fakt dost! :) kolik tak stojí ten razítkovač a ten silver lak?:)
    nehty se ti opět povedly! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sada na razítka stojí myslim něco kolem 60-70 Kč a lak taky seženeš kolem 50-60 Kč =)

      Vymazat
  4. tak todle je užasné :) takové jemné! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Celkově to vypadá pěkně, ale s razítkovačem mi to nepřijde jako takové umění. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...