úterý 12. června 2012

Záložka do knížky

Nevím, jak jste na tom vy, ale já kdykoliv začnu číst knížku, tak do ní pak prostě nemám záložku =D. Možná je to jenom můj problém, ale kdyby se náhodou našel ještě někdo jako já, tak tu mám pro vás jeden nápad. Není teda z mé hlavy, ale viděla jsem to na internetu a zabere vám to max. 5 minut ;).


Takže, budete potřebovat barevné čtvrtky, tužku, lepidlo, nůžky a pravítko. Na čtvrtku nakreslíte čtverec o velikosti 5x5 cm a ze dvou stran k němu namalujete trojúhelníky. Pak to vystřihnete, trojúhelníky ohnete a tak vám vznikne čtverec s takovou ''kapsičkou''. Na tu pak můžete, ale nemusíte, nalepit nějaký obrázek, nebo jenom jinak barevnou čtvrtku. Já jsem zvolila tmavě růžovou a na tu jsem pak přilepila srdíčko ve světle růžové barvě a tadááá. Záložka je hotová =). Není to nic složitého a zabralo mi to maximálně 5 minut.



11 komentářů:

  1. To je šikovný nápad :) Já mám jako záložku minikalendář, co dávají v DM každý rok v lednu :D

    OdpovědětVymazat
  2. teraz to vidím fakt na mnohých blogoch,aj ja mám na blogu návod a inšpirácie,aj keď tento tvoj postup je o dosť jednoduchší :) krásne

    OdpovědětVymazat
  3. super napad :)) šikuľka

    pozývame ťa na našu giveaway o skvelé darčeky :)
    http://jungleoflipstick.blogspot.sk/2012/06/big-bioderma-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Kvůli tobě začnu i číst knížky :D .. Fakt moc se ti to povedlo.. Asi to taky zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  5. určitě nejseš sama, já mám taky takový problém a většinou si to založím nějakým papírem:)
    nápad je to dobrý, třeba to taky zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  6. To už jsem někde viděla a chtěla jsem si to vykoušet, jenže jsem na to zapoměla :D Děkuji ti za tip :)

    Začala jarní soutěž o ceny - 1.kolo, které bude zatím formou ankety.
    ___________________________________
    Všechny potřebné informace nalezneš v článku:
    http://barbara-brunette.blog.cz/1206/jarni-soutez-o-ceny-1-kolo

    OdpovědětVymazat
  7. vyzera to super! aj ked ja zalozku teraz mam, od brata na Vianoce som ju dostala a teraz ju stale pouzivam. a inak, aku knihu citas?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď dočítám L.A. Candy od Lauren Conrad

      Vymazat
  8. Mám pocit, že jsem něco podobného už viděla, ale pak jsem na to zřejmě nějak zapomněla.. no nic, jdu si tuhle záložku hned vyrobit! :) jen pro mě bude problém měření, já a pravítko nejsme už od 1. třídy nijak velcí přátelé :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...