neděle 10. června 2012

Změna je život

Jak si můžete všimnout, tak jsem přece jenom nastavila ''nový'' design a to ze dvou důvodů. První je už v nadpisu: Změna je život a druhý důvod je ten, že se víc líbil ten s gerberami. Dala jsem oba návrhy ještě do jednoho fóra a tam se víc líbil design s gerberami a tady, co jsem tak vypozorovala, převažovali zase tulipány. Všechno jsem sečetla a výsledek byl: 10 pro tulipány a 19 pro gerbery, takže je tu jasný vítěz =D.

Jinak novinky ohledně nového bytu...no, co si budeme povídat. Žádný furt nemáme =D. Ale zatím je času dost, takže zase taková trága to není. Aspoň vám tady ukážu nějaký nábytek, který mám vybraný, že si koupím do nového pokoje a všechen můžete najít v IKEE.
Nábytek jsem volila v bílé barvě, protože se bude vždycky hodit ke všemu a k jakékoliv barvě. Postupem času budu ještě dokupovat doplňky, protože moje peněženka není bezedná =D a vše si kupuji za své. Nejvíc se těším na tu postel. To byla láska na první pohled (až na to ošklivé povlečení =D). Vždy jsem takovouhle chtěla. Na oblečení nebudu mít normální skříň, ale jen ten šatní stojan, protože podle mě skříně zbytečně zabírají místo a z toho důvodu žádnou nechci a zbytek oblečení, který nepůjde pověsit hodím do nějaké menší skříňky =D. Už se nemůžu dočkat až to vše bude hotové =).

Jinak, když jsem tak očkem hodila po kalendáři, tak jsem s hrůzou zjistila, že už mi zbývá jen 12 dní prázdnin! Brigáda mi totiž začíná 23. června, takže těch posledních pár dní musím pořádně využít =D. Kdybyste mě náhodou chtěli vidět jak ''otročím'', tak se můžete stavit ve Varech v mekáči, ale radši ne =D. Budu tam celý prázdniny, ale zase penízky potřebuji a ono to tam ve výsledku není zase nějak špatný ;). Dneska to bude už vše, takže se mějte krásně a pěkně si užijte zítřejší školu =P. 

11 komentářů:

  1. ten nabytok je krasny *.* drzim palce aby si si nasla nejaky pekny byt ;)

    OdpovědětVymazat
  2. milujem ikeu a milujem ich biely nábytok,krásne

    OdpovědětVymazat
  3. bílou barvu nábytku bych taky zvolila:) vypadá pěkně, teď jen ho koupit:)
    určitě byt brzo pořídíte!
    tak si uží 12 dní volna

    OdpovědětVymazat
  4. Také mě teď něco podobného čeká :) A také se už nemohu dočkat :) Bílá barva je super...!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, tvůj blog mám ráda a chodím sem, takže jsi u mě v oblíbených. :)
    http://kaciicernoch.blog.cz/1205/blogy-aneb-ctu

    OdpovědětVymazat
  6. Tak zaprvé, design se mi moc líbí!!!!
    Zadruhé, postel se mi taky moc líbí!!
    A zatřetí jsi mě hrozně navnadila na ten šatní stojan - kolik stojí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji =)...mají jich tam víc, ale ten co mám na obrázku stojí jenom 199,- =)

      Vymazat
  7. To je krásné, a i tvůj blog je krásný, stávám se pravidelným čtenářem..., jen tak dál :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...