úterý 24. července 2012

Léto je opět zpátky =)

Ano! Stále žiju =D. Dneska mám volno, tak jsem si konečně našla čas na nějaký článek. Před chvílí jsem přišla od drahého a teď se jenom tak válím =D a navíc je venku už konečně krásně a máme tu opět léto =). Jinak jak jsem psala v minulém článku o tom, že bychom něco podnikli, když jsme měli oba volno, tak v úterý nám to nevyšlo, jelikož pršelo, ale ve středu bylo krásně, tak jsme si udělali ''výlet'' na Dianu a z rozhledny to byl vážně pěkný pohled na Vary =). Potom jsem prolítla pár obchodů a určitě bych vám doporučila zajít do Terranovy, protože tam mají naprosto úžasný kraťásky a já jsem neodolala a koupila hned troje =D (fialové, černé a bílé).

Pak jsem zase chodila na brigádu, takže jsem doma taky moc nepobyla a až teda dneska a i zítra mám volno. Příští týden mám celý volný a jdu jenom ve čtvrtek do práce. V pátek slaví drahý narozky, takže to taky bude něco =D. Společný volno nám vychází na středu a neděli, tak když bude pěkný počasí, tak chceme jet do Klášterce na koupák, kam jsme měli jet už minule, ale to bylo hnusně. A mám pro ty z vás, které sháníte plavky, další tip. V Lindexu mají krásné a zlevněné plavky a ty moje mě vyšly na nějaké necelé čtyři stovky, čož je u plavek skoro zadara =). 



                                                                         Pro dnešek už končím, tak se mějte hezky =).

6 komentářů:

  1. Jakou si měla brigádu? :) no tak si užívej :-* no bylo krásně, jenže dneska zas hnusně :/

    OdpovědětVymazat
  2. ja uz zacinam mat pomaly obchodov plne zuby, nemam co robit tak tam skoro stale trcim :D ach, zisla by sa mi nejaka brigada... je praca v Mekaci dobra?

    OdpovědětVymazat
  3. do terranovi mám namířeno už dlouho, ale nějak ten obchod v olomouci zrušili, tak vůbec nevím kdy se do ní dostanu a plyvky také sháním, ale nevím jestli letos na ně ještě dojde:)
    uží si volna:)

    OdpovědětVymazat
  4. V terranově jsem byla ve středu a kraťasy jsem tam neviděla :D do Klášterce se taky chystám na koupák :) a užij si oslavu :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...