pondělí 16. července 2012

Nestíhám, nestačím, nestihnu to, nesvačím =D

Vím, že od prázdnin na blog tak trošičku ''kašlu'', ale většinou jdu na brigádu a pak jdu k drahému a domu přijdu akorát pro věci na další den a znova pracovat, takže asi tak =D. Dneska mě ale pustili dřív, tak jsem šla rovnou domů. Zítra mám volno a má drahá polovička taky, takže plánujeme něco podniknout, tak doufám, že bude pěkný počasí a hlavně, že nebude pršet. Mojí neaktivitu vám vynahradím v podobě další giveaway, tak doufám, že se vám bude líbit. Teď jdu relaxovat =D, takže se mějte krásně a užívejte si prázdnin =).


5 komentářů:

  1. také o prázdninách času moc nemám, ať se v práci daří a vyděláš si dost peněz:) počasí moc na výlet nevypadá..

    OdpovědětVymazat
  2. Jen si užívej:-* co máš za brigádu? :)

    Já jsem za ní moc ráda:) je hnusně no:(

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky doufám,že už konečně nebude pršet :) tak si to pořádně užijte :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak si teda uzivaj so svojou polovickou ;)
    a samozrejme na giveaway sa uz tesim

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...