čtvrtek 12. července 2012

Somewhere over the rainbow

Tak vám přináším trochu barviček do dnešního deštivého dne.


Duha je taková trošku kostrbatá =D, ale tak co...nikdo není dokonalý a ani já nejsem vyjímkou. Laky jsou všechny od Essence a včera, když jsem byla nakupovat, tak jsem narazila na novou limitku od Essence Snow White (Sněhurka) a neodolala jsem několika lakům, který jsem si musela koupit, ale o tom jindy =D. A taky jsem koupila několik věcí do další Giveaway, takže se máte na co těšit ;).






15 komentářů:

  1. nadherne nechtiky ♥ a na giveaway sa uz tesim :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ooo to je úžasně roztomilé :D Mě by se s tím asi nechtělo piplat, ale ty jsi na to prostě expert. "Sněhurka" už je u nás? O tom ani nevím, tak to se na ní budu muset jít rychle podívat :-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, ve Varech už je, ale třeba v jiné drogerce taky ve Varech byla ještě jiná limitka, tak nevim, jak to dělaj =D

      Vymazat
  3. Nádhera :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, ty jsou krásný.. jako tvé každé!:) Jsi šikulka:-*

    OdpovědětVymazat
  5. Kdyby jsi nenapsala, že je duha trochu kostrbatá, tak bych si toho ani nevšimla:D Vypadá to hezky, i když se mi více líbí méně barevné:).

    OdpovědětVymazat
  6. U nás ty laky show your feet prostě ještě nejsou :( a to si na ně tak brousím zuby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak mrkni sem ;) http://mail.markdistri.cz/kosmetika_kosmetika-essence.html tady je mají a od nich už jsem objednávala několikrát a je moc fajn eshop a navíc jsem vždycky dostala k nákupu několik vzorečků =)

      Vymazat
  7. Tak to je dokonalý<3

    www.janestyles.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. hezky barevné, moc pěkné!
    určitě udělej článek co se týká nových laků, ať mám inspiraci:)

    OdpovědětVymazat
  9. pekný nehty, To jsou tvoje nebo gelové? =)

    OdpovědětVymazat
  10. to musela byť piplačka, ako dlho ti to trvalo? sú krásne a originálne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. heleď ani nevím =D já u toho většinou dělám ještě několik věcí, takže opravdu netuším, kolik času, ale řekla bych, že kdybych seděla a dělala jen ty nehty, tak max čtvrt hodinky =)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...