čtvrtek 5. července 2012

Všehochuť

Dneska jenom takový kratší ''článeček'' =D. Vůbec nemám čas, jak furt pracuji a domu přijdu v noci a to potom jenom lehnu a spím, ale od pondělí do čtvrtka mám volno, takže se pokusím napsat několik smysluplných článků a pak je sem budu snad i dávat.

Jinak teda na to pondělí, kdy mám volno, tak plánuji vyrazit na menší nákupy a pak vám sem hodím fotky (doufám v to =D). Pak určitě hodlám jeden celý den prospat, abych dohnala můj spánkový deficit a ty ostatní ještě nevím, co budu dělat. Jo, a ještě plánuji po dlouhý době zase péct cookies. A poslední novinka, která se za posledních 14 dní udála v mém životě je ta, že jsem šťastně zamilovaná =) a i když jsem říkala, že ani za mák si nechci o prázdninách hledat nějaký vztah, tak se to přesně stalo.


V půl šestý jdu zase na brigádu a vůbec se mi nechce =D, takže se mějte hezky a užívejte si prázdniny =).

6 komentářů:

  1. uzi si nakupy a potom urcite daj fotky aby sme videli co krasne si si kupila ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě dožeň spánkový deficit :) A užívej si zamilovanosti ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se na zítřejší brigádu strašně těším, protože už to bude poslední den:D ty to s tím musíš mít dost náročné..
    ..a jak píše Madalenka, užívej si zamilovanosti:)

    OdpovědětVymazat
  4. určitě se pořádně vyspi a v práci vše zvládej:) ať ti zamilovanost vydrží i po prázdninách!:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...