pondělí 2. července 2012

Vytoužený spánek a výhra od Essence

Dneska skvělá nálada =). Konečně jsem po týdnu spala v kuse víc než 4 hodiny (konkrétně 10 hodin =D) a když jsem přišla z brigády a zapla si noťas, tak jsem na facebooku zjista, že jsem vyhrála soutěž od Essence =). Značku Essence miluji (toho jste si už taky mohli všimnout =D). Stačilo poslat fotku nehtů a pak jste mohly vyhrát balíček s řadou My Skin a Pure Skin. Tyhle dvě řady jsem plánovala vyzkoušet a taky teda i koupit, ale naštěstí jsem počkala a vyplatilo se, protože teď je mám obě =). Jinak teda jsem jim poslala nehty, které jste tady už taky mohli vidět a to design Pana Včelku. Až mi balíček přijde, tak udělám určitě recenze, takže se máte na co těšit.



9 komentářů:

  1. Zvu na Sheinside Giveaway o šaty !

    OdpovědětVymazat
  2. Tak gratuluju k výhře :)

    http://www.sweetie-chiquita.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji moc, tvé včeličkové nehty na FB jsem hned poznala :-))
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. gratulujem a na rezcenziu sa uz tesim :))

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulace! Vyhrala by si s kazdymi nehty:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluju:) Není divu, že máš skvělou náladu.
    Mimochodem všechny tvé nehtové designy jsou krásné:)

    OdpovědětVymazat
  7. tesim na recenziu a gratulujem!

    OdpovědětVymazat
  8. wau, gratuluju:) tež bych chtěla:(:D

    vím, že si můj čtenář přes GFC a byla bych moc ráda, kdyby si se přidala i ke skupině blogspotu a sledovala veškeré novinky, fotky které nebudou na blogspotu a jiné i tam https://www.facebook.com/groups/sayjustme/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...