neděle 26. srpna 2012

Má filmová TOP 4ka

Na tenhle článek jsem se chystala už dlouho, ale furt jsem se k němu nijak neměla...Teď je ale tu! =D Představím vám mé 4 nejoblíbenější filmy.

Dear John
Tento film mě okamžitě dostal. Řadím ho do kategorie slaďáků a filmů, které bych chtěla i sama prožít. Určitě na něj mrkněte ;).


Titanic
Myslím, že tenhle film zná každý. Má své příznivce, ale i odpůrce a já patřím k těm nenapravitelným příznivcům. Vždycky mi ukápne slzička při scéně, kde Jack umře. Navíc je mým snem, abych prožila ''létající'' scénu, kterou vám dám dolu. Je to prostě krásná scéna a ti, kteří tento film nesnášejí mi můžou vlézt na hrb =D a ať si dál říkají, jak je film strašný...pro mě je to jedna další srdcovka =).


Mom at sixteen
U tohohle filmu pokaždé brečím jak želva. Je to příběh mladé dívčiny, která má v 16ti letech syna, kterého na začátku filmu vychovává její matka, aby mohla normálně chodit do školy, takže si všichni myslí, že je to její bráška, ale konec je velmi nečekaný. Je to hodně silný film (aspoň teda pro mě) a určitě stojí za to, se nad ním zamyslet. Určitě se na tenhle film mrkněte, protože má hodně co do sebe.

tady si ho můžete stáhnout


Breakfast at Tiffany's
Tenhle film je snad ta největší klasika. Už jenom to, že v něm hraje okouzlující a nádherná Audrey Hepburn. Myslím, že s ní se může rovnat už jenom Marilyn Monroe. Obě jsou tak dokonale krásné a to to řikám i jako holka. Tenhle film by měl taky každý vidět jinak neví, o co přichází.


Tak tohle jsou filmy, na které mě nikdy nepřestane bavit koukat a budu jedině ráda, když mi do komentářů napíšete, jaké filmy máte rádi vy ;).

A ještě tu mám pro vás jeden tip. Jedná se o LADYBOX! Je to taková krabička krásy, kde najdete několik vzorečků různé kosmetiky a balíček obsahuje i jeden produkt v plné velikosti. Stačí se zaregistrovat zde http://upoutavka.ladybox.cz/?lrRef=GBO6U tím, že napíšete váš email a pak už stačí jen čekat. Tak neváhejte a přidejte se, protože počet je omezený, tak ať to stihnete ;)


7 komentářů:

  1. Jediný titanic znám a také se mi íbí na ostatní se třeba taky podívám.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, máš u mě ocenění :)
    http://veronika-angelina-coufalova.blogspot.cz/2012/08/blog-awards.html

    OdpovědětVymazat
  3. prvy a treti film :) vdaka tvojmu odporucaniu som si ich stiahla a pozrela a fakt sa mi pacili takze dakujem! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. na Mom at sixteen se určitě podívám! děkuji za tip:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koukni ;) je to vážně krásný film =)

      Vymazat
  5. Na první a na třetí musím někdy kouknout! Taky mám ráda slaďáky a vždycky brečím.... ale tak aby to nikdo neviděl :D. Těším se na další TOP výběr :).

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...