středa 8. srpna 2012

Mé nejoblíbenější přípravky na pleť

V dnešním článku vám ukážu mé favority v péči o pleť. Na prvním místě je u mě rozhodně značka Neutrogena. Výrobky od této značky jsou jak dělané na mojí pleť. Se všemi výrobky, který jsem měla jsem byla spokojená, takže vám jí mohu jedině doporučit ;).


1. Neutrogena Visibly clear pink grapefruit facial wash
Tuto mycí emulzi jsem si koupila teprve nedávno, ale už teď jsem s ní spokojená. Jak jsem říkala, tak Neutrogena je naprostá jednička. Krásně voní a i cena je super. Používám jí večer k odlíčení a pleť mám po ní hezky čistou. Zatím jsem žádná negativa nenašla =).

2. Neutrogena Visibly clear spot stress control
Další výborný výrobek na čištění pleti. Má praktické balení s pumpičkou a když jí zmáčknete, tak vám vyleze takový ''bobeček'' pěny =D na rozdíl od předešlé mycí emulze, kde vám vyleze ve stejné formě jako v lahvičce.

3. Neutrogena Visibly clear 2-in-1 wash and mask
Upřímně...lepší masku jsem snad neměla. Tento výrobek můžete používat jako masku i mycí emulzi. Pokud jí chcete použít jako masku, tak stačí jen vymáčknout a napatlat na obličej. Pokud jí ale chcete použít jako mycí emulzi, tak si vymáčkněte menší množství do dlaně a kápněte k tomu trochu vody a smíchejte. Vznikne vám taková tekutější bílá hmota. Já jsem jí používala spíš jako masku, kterou jsem dávala jednou do týdne. Ze začátku budete mít možná pocit, že vás trochu pálí na obličeji, ale to po chvíli zmizí. Masku necháte 10 minut působit a máte pleť jak dětskou prdelku. 

4. Clean and Clear shine control
Tato zmatňující emulze je ideální pro ty z vás, které trápí mastnější pleť. Já jsem nikdy neměla v oblibě výrobky od clean&clear, ale tenhle mi vyhovuje. Já jí používám jen v létě, kdy jsou vedra a nechci se až tak lesknout. Původně jsem si od toho moc neslibovala, ale musím říct, že mě to příjemně překvapilo =). Má krásnou vůni a obsahuje taková zrníčka, která postupně praskají, když si jí patláte po obličeji. Na léto je to ideální společník, který vám pomůže od mastné pleti, takže za mě má jedno velké ANO!

5. Essence My skin cooling eye roll-on
Tento chladící roll-on na oči a i následující výrobek od Essence jsem vyhrála v soutěži na facebookových stránkách Essence a tímto bych chtěla ještě jednou poděkovat, že se zrovna mé nehty líbily =). Teď už ale k výrobku. Já osobně hodně trpím na kruhy pod očima, takže jsem tento výrobek jedině uvítala. Používám ho zatím asi 14 dní a ještě jsem nezpozorovala žádnou změnu. Při prvních asi třech použití jsem měla i takový pocit pálení po nanesení gelu, ale to za chvíli přešlo a teď už mě nepálí vůbec. Co bych viděla jako plus je to, že opravdu příjemně chladí, takže pomůže na trochu oteklé a napuchlé oči.

6. Essence Pure skin sos spot killer
Abych řekla pravdu, tak jsem si od tohohle ''zabijáka'' akné moc neslibovala, ale právě naopak mě mile překvapil. Stačí, když si na noc štětečkem nanesete na pupínek bílé cosi a je vymalováno =). Neříkám, že pupínek přes noc zmizí, ale určitě zmizí dřív, než kdybych ho nechala jen tak. Před použitím stačí lahvičku akorát protřepat, protože se skládá ze dvou látek a štětečkem pak natřete pupínek. Co se týká mě, tak bych vám ho určitě doporučila ;).

Doufám, že jsem vám dala pár tipů na některé přípravky na čištění pleti a budu jedině ráda, když mi dáte vědět do komentářů, jaké přípravky používáte vy, s kterými jste spokojeni a které naopak nestojí za nic =).

5 komentářů:

  1. výrobek č.4 používám taky a jsem spokojená, ta 6 zní zajímavě, tak jí možná vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  2. ja pouzivam od Garnier Pure Active Exfo Brusher a mam pocit, ze mi to na plet celkom pomaha :)
    z tychto tvojich siestich pripravkov sa mi dost paci cislo 6, take nieco by sa mi urcite zislo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nic z toho nepoužívám, ale hezky jsi to napsala a ty výrobky jsi mi přiblížila. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Popravdě já jsem s péčí o pleť fakt hrozná. Chvíli něco používám, ale pak na to zapomínám, vždy se jen odlíčím a konec:D Od Neutrogeny doma snad ani nic nemáme. Výrobek tři ale vypadá zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
  5. Od neutrogeny milujem hlavne koncetrovaný krém na ruky a asi týždeň mám aj neutrogena telové mlieko a balzam na pery a zatiaľ som s nimi veľmi spokojná :)
    sweetletty.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...