neděle 12. srpna 2012

Svatební víkend

Jak už vyplývá z názvu článku, tak jsem tento víkend byla na svatbě. Nebudu vám tady psát složité příbuzenské vztahy (a že jich u nás je hodně =D), abyste pochopili, kdo že se to vlastně vdával, takže prostě a jednoduše...někdo z té naší velké rodiny. Svatba byla na Horním hradě (Hauenštejn) a vážně to stálo za to a bylo to krásný =). Myslím, že po přiložení několika fotek si uděláte obrázek sami a jen dodám, že to opravdu nebyl pohřeb, jak by se někdo mohl podle oblečení domnívat =D.

no jo...nerada se fotím =D (já jsem to blonďatý a otočený v černém)

ženich


a nevěsta...ve skutečnosti vypadala ještě líp =)





nevěsta a ženich plus k tomu já, mamina a brácha


krájení dortu


a tady se papalo =D

No, na závěr nejde připojit nic jiného než gratulaci a hodně štěstí ať jim to spolu dlouho vydrží =) a snad mě Mirka (nevěsta) nezdržkuje, že jsem si vypůjčila fotky a dala je sem =D.

10 komentářů:

  1. páni musela to byť skvelá a originálna svadba! :)

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi netradičná svadba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. netradiční to bylo určitě =D =)

      Vymazat
  3. Chci napsat velmi netradiční svatba a předchozí čtenářka mě předběhla :D

    Tak snad jen, hodně štěstí svatebčanům :)

    OdpovědětVymazat
  4. jééé,to musela být krása :)) A ten dortík vypadá dost chutně!

    OdpovědětVymazat
  5. wau, tak na takejto svadbe by som chcela byt :D super fotky!

    OdpovědětVymazat
  6. určitě originální svatba:)musel to být velký zážitek!:)

    OdpovědětVymazat
  7. originálne :) to musel byť zážitok

    OdpovědětVymazat
  8. Míra nedržkuje, že sis vypůjčila fotky? Většina fotek je mých! :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, tak doufám, že nebudeš ještě držkovat ty, že jsem si vypůjčila fotky =D =D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...