úterý 18. září 2012

Cherry blossom girl - Essence

Konečně se v drogeriích objevila nová limitka Cherry blossom girl od Essence. Čekala jsem na ní věčnost =D.


Koupila jsem si dva laky, tvářenku, světlejší tužku na rty a samozřejmě jsem nesměla zapomenout ani na řasy. Sice nevím, kdy nastane vhodná příležitost, abych si je vzala, ale já věřím, že jednou určitě přijde a já je využiji =D. Tvářenka má opravdu hezkou barvičku a na tváři mi udělá jenom takový jemný nádech, takže nevypadám jako Marfuša. Laky mám v odstínu 02 - my little kimono a 04 - it's peach not cherry. První lak má hnědo-fialovou barvičku a má takový stříbrný nádech a druhý lak je světle oranžový, ale není to vyloženě oranžová. Něco mezi meruňkou a broskví. Od tužky na rty jsem nečekala žádný zázrak, ale řekla jsem si, že 49 Kč obětuji i kdyby to byl nakonec propadák. Propadák to ale není ;). Tužka je měkká, takže se krásně nanáší a má takovou zvláštní (v dobrém slova smyslu) barvu.
A co vás nejvíc zaujalo? Vlastníte něco z této limitky?

5 komentářů:

  1. u nas tato limitka nie je, a ani sa tusim nechysta, ale ako tak na to pozeram, tak sa mi nic nejak velmi nepaci...

    OdpovědětVymazat
  2. Šíleně se mi libí, musím si konečně pro ni dojít :)

    http://ejandd.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já už jsem na ní koukala, ale jelikož už jsem udělala menší nákup, tak jsem si z ní nakonec nic nevzala :D Ale stejně si nakonec něco koupím, docela se mi líbí ty hnědé linky a lip pencil :)

    OdpovědětVymazat
  4. už jsem tuhle limitku viděla, hlavně na laky jsem se soustředila, ale zatím od ní nic nemám, ale v nejbližší době už to tak nebude:)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím se jít v týdnu podívat do drogerie, jestli už je limitka i u nás :)
    Zvu tě k sobě na giveaway :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...