úterý 4. září 2012

Flower nail art

Ano, zase ty kytičky =D. Nenadělám s tím nic a vlastně jsem si to uvědomila, když jsem psala tenhle článek, že sem dávám nehty, na kterých jsou opět kytičky. No odlakovávat to už nebudu ani náhodou, takže tady jsou =). Inspirovala jsem se Cutepolish.


Konečně jsem si mohla po 2 měsících nalakovat nehty. Už jsem začínala dostávat absťáky, protože když jsem dělala v mekáči, tak jsem nesměla mít nalakované nehty, takže hrůza no, ale v neděli jsem už skončila, takže už mě zase čekají nehtíky každý týden jiné =D. Snad už ani nebudu psát, jak kytičky vytvořit, protože tu mám minimálně 3 články na podobné nehty, kde píšu návod na vytvoření kytiček (třeba tady).






9 komentářů:

  1. nehty jsou moc pěkné, určitě se podívám na návod jak na ty kytičky:)

    OdpovědětVymazat
  2. I kdybys dávala kytičky pořád, stejně by mě bavilo se na to dívat. Je to nádherné, opravdu obdivuju tvoje nehty a tvou šikovnost:) I když to neni tak těžké, nikdy bych to neměla tak krásně udělané jako ty:)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný design, takový jednoduchý a elegantní. Přesně to mám ráda =)

    http://anesagill.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. tohle se mi moc líbi, jsi šikulka:-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...