úterý 25. září 2012

Glitzy tiger nails

Na dnešní nehtíky jsem opět našla inspiraci u cutepolish. Má krásné nápady a určitě jich vyzkouším víc.


Laky jsem tentokrát nevyfotila, protože jsem na ně zapomněla a už jsem pak byla líná je fotit zvlášť. Všechny jsou od Essence. Červená a mint barva je z řady colour & go a růžová a zelená z řady show your feet. Černý lak je lak, který se používá na razítka, protože jsem zrovna při ruce jiný neměla, tak jsem použila tenhle a na to jsem dala circus confetti. Na postup dělání nehtů se můžete mrknou tady .






10 komentářů:

  1. Jsou velmi pěkné, cutepolish má úžasné nápady a i já se občas inspiruji :)

    OdpovědětVymazat
  2. No tý jo, nehtíky jsou opravdu nápadité :) Moc pěkně to vypadá, ale já osobně bych si takto nehty asi nenamalovala, byla bych nervozní, že je to moc nápadné. Ale tobě dávám palec nahoru už za odvahu a opravdu to vypadá pěkně :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. jsou moc hezké! jak si smíchala tolik laků na jeden nehet a do toho ty černé jako že proužky, dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
  4. Oh, I really adore those nails! the colours are so spot on
    xx
    -Tara
    ps. My blog moved from TaraTarina to
    http://taraalexandra.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vypadají opravdu skvěle!:) Jsi moc šikovná, mě takovéhle věci vůbec nejdou
    Na můj vkus je to moc hrr,takže bych je sobě neudělala,ale jsou fakt hezké :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta tohle se ti opravdu povedlo!:)

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj, pozmenila som pravidla SONN, do ktorej si sa prihlasila tak ak aj napriek zmene chces sutazit tak sa prosim prihlas este raz :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsou nádherné:O mohu se zeptat kde si stáhla tenhle kurzor a jak si ho dala na blogspot?:O:D strašně se mi to líbí

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou krásný, taky bych chtěla být tak zručná :D V mém podání by to takhle nedopadlo a je jedno jak lehké to má být :D

    http://3-mka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...