neděle 23. září 2012

Home + receptík

Tak jsem si na víkend zajela domu. Docela už mi ta moje postel začínala chybět =D. Zpátky do Varů pojedu až v pondělí, jelikož si tady potřebuji oběhat pár věcí. Včera mě chytla moje pečící nálada, takže jsem se vrhla na muffiny. Dělala jsem je podle běžného receptu, který používám, ale teď jsem ho trochu poupravila, takže vám ho sem hodím.

na 8 košíčků:
43g rozpuštěného vychlazeného másla
1 rozšlehané vejce
100ml mléka
70g třtinového cukru
1 balíček vanilkového cukru
125g hladké mouky
1/2 lžičky prášku do pečiva
1/2 lžičky jedlé sody

V jedné míse smícháte máslo, vejce, mléko a cukr a míchejte tak dlouho, dokud z toho nebudete mít takovou hladkou směs. Do druhé mísy si dejte mouku, prášek do pečiva a jedlou sodu a promíchejte to. Pak k tomu přilijte tekutou směs a opět míchejte =D. Pak už stačí jen naplnit košíčky a já jsem je pekla na 180°C 25 minut, ale průběžně je kontrolujte. Mě tohle množství vystačilo přesně na 8 košíčků =).

dobrou chuť ;)

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...