neděle 9. září 2012

Líčení bez zrcadla

Po dlouhé pauze je další video na světě. Kdo mě sleduje na facebooku, tak se o videu dozvěděl už včera, ale dnes je už i na blogu. Video jsem poprvé viděla u Petry na blogu a strašně se mi líbilo, tak jsem si řekla, proč neudělat stejné? Na youtube jich je několik a u některých jsem se i parádně zasmála, takže tady je i mé. Budu ráda, když ve videu budete dál pokračovat a budu ráda i za odkazy na vaše videa, na které se s chutí mrknu ;). Tak se zatím mějte krásně =).


5 komentářů:

  1. Zvu tě ke mně na giveaway! :)

    http://ytinifni-infinity.blogspot.cz/2012/09/giveaway-earrings.html

    OdpovědětVymazat
  2. super video! :D a islo ti to dost dobre, ja keby som sa malovala bez zrkadla tak by som asi skoncila s vypichnutym okom :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no taky jsem od vypíchnutého oka u řasenky neměla daleko =D

      Vymazat
  3. určitě by mě takové video nenapadlo udělat, ale se svým výsledkem buď spokojená:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...