pátek 7. září 2012

Mám vybráno!

Konečně jsem si už vybrala foťák, který si pořídím. Určitě jste si všimli, že se přes prázdniny na blogu neobjevovalo moc fotek (mých fotek) a to z jednoho prostého důvodu. Foťák, který jsem kdysi měla se mnou přestal před nějakou dobou mluvit =D, takže když jsem byla doma, tak jsem používala mamky foťák, ale teď doma nejsem, takže žádný nemám. Fotky z mobilu sem dávat nechci, protože by byly v příšerné kvalitě. Znáte to...ono ten foťák na mobilu rozhodně není nic extra, takže ne-e.

Tak jsem se porozhlídla na netu a našla jsem mého srdce šampióna =D. Jedná se o foťák od značky Sony. Tady se na něj můžete mrknout a to video na jejich stránkách je moc pěkný. S touto značkou jsem naprosto spokojená a to už jen z toho důvodu, že mám od stejné značky notebook. Notebook mám Sony Vaio a nemůžu si ho vynachválit. Navíc je to takový fešák...jo a říkám mu (notebooku) Vájík =D.

tady je v plné růžové kráse 

A kdyby se tu náhodou našel nějaký odborník na foťáky a začal ho kritizovat atd., tak rovnou říkám, že si takovéhle věci vybírám podle vzhledu. Chápu, že to není asi zrovna to nejlepší, ale notebook jsem si taky vybírala podle vzhledu a nejhezčí jsou prostě Sony Vaio, takže když mi prodavač v obchodě neustále nutil notebook od značky Toshiba, který byl za stejnou cenu a ještě byl prý i lepší, tak jsem mu milionkrát řekla, že tenhle prostě nechci a upřímně...vůbec se mi jejich notebooky nelíbí =D. Takže se snad už brzo můžete těšit na příval nových fotek a videí =).


8 komentářů:

  1. PÁNI, TEN FOŤÁK JE TEDA OPRAVDU SKVĚLÝ !!! aLESPO\Ń VZHLEDOVĚ :d

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si chtěla pořídit zrcadlovku, ale to je všechno ve hvězdách, takže..

    Každopádně mám růžový netbook a foťák, takže v tomhle ohledu palec nahoru:D:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vzhled je určitě důležitý:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ten samý a jsem spokojená! Není to zrcadlovka, ale dělá až překvapivě dobré fotky :-)

    PARIS-LONDON giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Závidím pokud jste s ním spokojené, já ho mám ve stříbrné barvě a hrůza, nevydrží skoro vůbec, takže budu kupovat nový :/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...