neděle 16. září 2012

Mé oblíbené blogerky 02

Dnes vám představím jednu norskou blogerku. Pro mě jsou ty norské blogerky snad nejlepší a řekla bych, že celá komunita blogerek je na takové jiné úrovni (lepší). Takže...jmenuje se Anna Edwin a je jí 17 let. 


Mě její blog zaujal hned, když jsem na něj narazila. Najdete ho tady http://annais.blogg.no/. Články přidává třeba i několikrát za den a vždy je plný fotek, což já mám ráda. Občas natočí i nějaká videa, kterým já nerozumím, ale vždycky na ně koukám =D. Navíc...je prostě krásná a nechápu, jak může být tak dokonalá snad na každé fotce. A její vlasy mě přivádějí k úžasu...jsou tak krásné =). No prostě se mrkněte na její blog a myslím, že si jí taky zamilujete jako já ;).




5 komentářů:

  1. I pro mě je ona nejlepší zahraniční blogerka spolu s Isabellou. Jsou tak krásné, ach jo, taky chci žít v severských zemích :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super, vubec jsem ji neznala, tak snad brzo poznám :))

    http://ejandd.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ma pekny blog, ale mohla by pisat po anglicky. norcina je podla mna riadna hatlanina :D

    OdpovědětVymazat
  4. určitě se na blog podívám, fotky jsou fakt dokonalé!:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...