pátek 19. října 2012

Buďte ještě krásnější s....


Jelikož na mě asi něco leze (doufám, že ne =D), tak jsem radši včera a dneska nešla do školy a místo toho jsem pro vás vybrala tři produkty, které si myslím, že stojí za zmínku. 

Posilující maska na vlasy Elseve arginine resist X3 s koncentrovaným posilujícím sérem


Co slibuje?
Poskytuje intenzivní a hloubkovou výživu slabým vlasům s tendencí vypadávat kvůli lámavosti. Vlasy jsou silnější a odolnější od kořínků ke konečkům.

Já osobně mám hodně zničené vlasy, takže zkouším všelijaké masky a jiné přípravky, abych je vrátila aspoň trochu do normálu, proto jsem sáhla po této masce. Musím říct, že na této masce opravdu něco je =). Používala jsem jí po každém umytí vlasů a nanášela jsem jí jenom do délky vlasů na cca 5 minut. Už když jsem jí z vlasů vymývala, tak jsem je měla krásně jemné a hladké a navíc mi krásně voněly vlasy a vůně vydržela až do druhého dne. Vlasy zůstaly jemné i po vysušení a s žehličkou mi to nezabralo tolik času jako jindy, takže tahle maska má ode mě jeden velký palec nahoře! Cena je kolem 120 Kč a kelímek obsahuje 300ml, které mě vydrželo přibližně na 2 měsíce a masku si určitě koupím znova.

Balea young pěna na mytí s vůní jahody


Upřímně...jediný důvod, proč tento výrokem našel své místo v mém nákupním košíku byl ten, že jsem nemohla odolat tomu roztomilému balení, které je stejné jako šlehačka ve spreji =D.Vůně je pěkná. Neřekla bych, že je to úplně jahoda, ale voní hezky. Trochu mi ale vůně přijde taková chemická, ale to mi zas tak moc nevadí. Když pěnu vystříknete, tak to opravdu vypadá jako šlehačka no a mýt se tím je jedna radost =D.



Tónující hydratační krém my skin


Já moc zastánce tónujících krémů nejsem. Když jdu ven, tak je nepoužívám snad nikdy. Jediná doba, kdy si tónujícím krémem patlám obličej je, když jsem doma a nechci se vyloženě malovat a používat make-up, tak používám právě tento tónující krém od Essence z řady My Skin. Je k dostání ve dvou variantách - pro světlou a tmavší pleť. Já mám ten světlejší a odstín mi i docela vyhovuje. Jednoduše se roztírá a docela i vydrží. Samozřejmě nevydrží celých 24 hodiny, ale myslím, že na běžné nošení se osvědčí i venku a navíc nádherně voní! Vůně je taková jemná a ovocná...no prostě nádherná. Já jsem se do té vůně zamilovala. To, že tónující krémy nepoužívám na běžné nošení ven ale neznamená, že by tento krém nebyl dobrý. Mě vyhovuje ve všem. Sice ho používám jenom na doma, ale i tak mi vyhovuje a zatím jsem nenašla žádný jeho nedostatek, takže ho klidně doporučit můžu ;).


5 komentářů:

  1. já tedy tónovací krém používám každý den:).ale produkt od baley se mi moc zalíbil :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu pěnu od Baley mám také, a úplně ji miluju :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tu pěnu musím rozhodně také vyzkoušet, už jsem pro ní tentkrát v DM sahala, ale pak jí zase vrátila :D

    OdpovědětVymazat
  4. hey! That tinted moisturizer looks great! Let me know if it works, so I will try it too!:)

    Lovely post, dear! I noticed that my blog's name is the old one in that link on the side. Otherwise I'm very honoured to have my blog linked there!

    Lots of kisses! xx

    -Tara A.
    http://taraalexandra.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. na tu masku se podívám, pokud si někdy vzpomenu:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...