sobota 6. října 2012

Cracking stripes

Stále žiju =D jenom jsem poslední dobou neměla chuť do psaní článků, proto vám přináším další nehty.


Jsou naprosto jednoduché, ale krásné. Jako podklad můžete zvolit jakýkoliv lak, který se vám líbí, na to proužek praskajícího laku a je =). Já jsem ještě pro oživení použila lak se šupinkami od Essence a vypadá to krásně. Normálně se musím pochválit =D.






PS. foceno mým novým foťáčkem, který mi už přišel =)

6 komentářů:

  1. To vypadá fakt hezky:) Dneska jsem plánovala, že si budu dělat nehty, tak aspoň už vím, co vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  2. krasne, vyzera to akoby si si tam nejake ciarky nakreslila a ono je to pritom praskajuci lak :D originalny napad :)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadají moc hezky! a postup vypadá jednoduchý, tak to určitě zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají nádherně, hlavně se mi lbíb ten nápad ! Já bych sice uměla praskající lak použít, ale tak jako ty jsi ho nanesla, to by mě opravdu nenapadlo :)

    OdpovědětVymazat
  5. To mě ještě nenapadlo si dát jen proužek praskajícího laku, já si to dám vždy na celé nehty.. vypada to dobře :) ještě jsem si říkala, že bych si s ním zkusila udělat francouzskou manikůru, ale to je nadlouho :D

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, super nápad :) vypadá to moc dobře ;)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...