úterý 9. října 2012

Essence - Wild Craft

Tuhle limitku jsem už taky dlouho očekávala. Rozhodně jsem chtěla štětec, nějaký lak a rtěnku. Nakonec mám jen štětec a lak a světlá rtěnka, kterou jsem ještě chtěla už nebyla.


Lak mám v odstínu 04 - rosewood hood. Je to hezká tělová barvička a co jsem zatím jenom tak zkoušela na jeden nehet, tak je i hezky pigmentovaný a vypadá vážně skvěle. A štětec? Z toho jsem absolutně nadšená! Jé krásný a štětinky má tak krásně jemňoučký, že se s nim i někdy na obličeji šmrdlám jen tak =D. Ano, nejsem normální, ale je prostě úžasný. Širší konec používám na tvářenku a druhý je na oční stíny. Mrzí mě, že toho z téhle limitky nemám víc, protože je vážně povedená a já dávám jedině palec nahoru ;).




9 komentářů:

  1. vyzera super, ale pokial viem tak k nam sa zial nechysta...

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím, kde jsi tu limitku sehnala ? V našem DM jsem ještě nebyla ale většinou tam nic od essence nemají :/ anebo můžu zkusit rossmann, ale ten je zase dost z ruky, takže opravdu nevím, kde jsi jí koupila ty ? Mám zpadeno na ten štětec !! :-D

    http://thecashmerechic.blogspot.cz/2012/10/big-sweather-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jesti ti pomůžu, ale je to kupovaný v Německu, jelikož u nás jsem jí taky neviděla, protože jí mají jenom v pár drogerkách =/

      Vymazat
  3. Já doufám, že dorazí i k nám do drogerie protože chci od každého něco :) takhle kolekce se mi hodně zamlouvá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle kolekce vypadá perfektní, a ten štětec je krásný, hned bych ho brala :) Bohužel, jsem v drogeriích tuhle limitku neviděla :(

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně se mi líbí ty laky. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Laky vypadají fakt skvěle :) Musím si nějaký tělový pořídit. Ten, který mám, mění odstín podle světla, takže je občas spíš růžový :/

    OdpovědětVymazat
  7. už jsem tu limitku v obchodě viděla, ale laky ještě ne, na ten štěteček se určitě podívám:)

    OdpovědětVymazat
  8. vyzerá skvelo! Krásne jesenné farby, len dúfame , že limitka dorazí aj na Slovensko

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...