sobota 27. října 2012

První sníh

Dnes mám takovou radost. Ono venku sněží! =D S napětím jsem sníh očekávala už včera, ale to jenom pršelo, ale dnes ráno, když jsem se vzbudila, tak jsem viděla jak sněží =). Nevím, jak vy, ale já se letos na Vánoce strašně těším a ani nevím proč. Mého nadšení z Vánoc jste si moli i všimnou v záhlaví, které je už taky sněhově vánoční. Nevím, možná jsem blázen, ale já mám prostě radost a tím, že sněží, tak vidím, že Vánoce jsou zase o kousek blíž.

Tak si užívejte dnešní krásný sněhový den!

a zde ještě má nejoblíbenější písnička ze všech

10 komentářů:

  1. u nas este nastastie nesnezi, by som asi neprezila, keby uz koncom oktobra snezilo :D velmi rada si na prvy tohtorocny sneh este nejaky cas pockam

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím:D Sněží na kopcích nad námi, ale tady ještě ne:) Taky se letos na Vánoce, na zimu těším až neobvykle moc:)

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes u nás sněží celý den a moc z toho nadšená nejsem :D Hlavně pak určitě budou Vánoce na blátě.. Je to jak naschvál :D

    OdpovědětVymazat
  4. U nás taky sněželo celý den v sobotu :-) Hrozně mi to zvedlo náladu :-)
    Jsme tvé nové followers :-) Byly bychom rády, kdyby jsi byla i ty naše :-)
    www.rebellefeathers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. zveme tě na naší první giveaway :) zkus své štěstí a vyhraj lak na nehty od chanela nebo řetízek z H&M :)) http://sheiswe.blogspot.cz/2012/10/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí věta- miluju balet ve Tvém profilu :) 8 let jsem dělala klasický balet, pak přišla puberta, ženské tvary a byla jsem nežádoucí :) ale stejně na tu dobu vzpomínám moc ráda... A jinak - sníh mi taky nevadí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =)...já jsem balet taky dělala a pak také přišla puberta no a protože jsem měla takové to období ''nic mě nebaví'', tak jsem s tim přestala no a když jsem se k němu chtěla vrátit, tak už bylo pozdě. Doteď si furt vyčítám, že jsem byla blbá a nechala toho, ale co už no. Jak se řiká: chybami se člověk učít a je to aspoň poučení pro mě ;).

      Vymazat
    2. Ono je to možná dobře, asi obě víme, jaká to je dřina, i když já osobně jsem se úplně v tom vrcholovém nepohybovala, byl to spíš fakt jen koníček. Pak jsem začla dělat ještě na gymplu se souborem muzikály, vedla jsem taneční soubor a to bylo o něčem jiném, to mě bavilo ještě víc :)

      Vymazat
    3. Dřina to je, ale i tak bych to nejradši vrátila =). Já jsem si teda zase místo toho našla jógu.

      Vymazat
  7. u nás už byl taky sníh, ale roztál:)
    záhlaví jsem si všimla, ale vždy jsem se zapomněla zmínit v komentáři:)
    hezká fotka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...