čtvrtek 1. listopadu 2012

1. rok!!!

Áno, dnes má blog první narozeniny! Ani mi nepřijde, že je to už jeden celý rok, co jsem tady na blogspotu začala. Jsem ráda, že vás můj blog stále baví a vracíte se sem. Jsem ráda za každou reakci v podobě komentáře ať je pozitivní nebo i negativní a za každého nového čtenáře. Myslím, že na blogu je stále co vylepšovat, ale i teď můžu být ráda za to, co je a to díky vám. Doufám, že sem budete chodit i dál a já se na vás budu moc těšit =).


6 komentářů:

  1. Tak to všechno nejlepší! :-) :-D Jen bych se chtěla zeptat, jak si udělala, že z kurzoru létají ty malé hvězdičky? :-)
    rebellefeathers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji blogu, a přeju blogu i tobě spoustu úspěchů :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné :-) tak ať se Ti daří i dáááál! Mě to bude trvat než bude rok :D

    OdpovědětVymazat
  4. no tak to gratulujem :) už aj ja sa teším na svoj prvý rok ... bude to legendárne :D
    Purpurová Lastovička

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...