neděle 4. listopadu 2012

Despicable me

Snad někdo bude znát film Já padouch (Despicable me). Je to pěknej animák a co se mi na něm nejvíc líbilo, byli tyhle malé žluté příšerky =D.


Tentokrát to byla docela piplačka, ale zase nic strašného ;). Akorát vždycky čekat než to uschne a tak, ale jinak to není nic strašného, takže se nebojte a příšerky si taky udělejte.





9 komentářů:

  1. to je supeeeer!!! ja sa uz tesim na Despicable Me 2 :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tihleti žlutí byli nejlepší z celého filmu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, neuvěřitelné! Já jsem na toto úplně levá :).

    OdpovědětVymazat
  4. to musela být velká piplačka, ale výsledek za to stojí:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi fakt hračička, já bych na to neměla trpělivost :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tyvado seš hodně dobrá, já bych tohle nedokázala :)
    Jsem tvůj follower, pod jménem Alena Poláčková.:)
    Budu ráda,když i ty se staneš mým.:)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé to je vtipně roztomilý :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jee, ty jsou úžasný!!:) Umíš dělat krásné nehty, jsi na to šikovná!:)

    OdpovědětVymazat
  9. uzasne, musim poslat odkaz priatelovi, nech sa tiez pokocha:), inak to bola zlata rozpravka vsak?:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...