středa 21. listopadu 2012

Jenom to nejhorší...

Poslední 4 měsíce jsou pro mě akorát tak peklo. Celý život se mi naprosto od základů otočil vzhůru nohama. Jsem na všechno absolutně sama a mě už to ničí! Lidi, který by mi měli pomoct, se na mě vykašlali a nechali mě v tom...zvlášť jedna osoba. Mám jen jednu kamarádku, na kterou se můžu 100% spolehnout a vždycky tu pro mě byla a tímto jí strašně moc děkuji.

Do téhle situace jsem se nedostala sama a už vůbec né dobrovolně a tím, že jsem se rozhodla zachránit život nevinnému stvoření, tak jsem najednou ta špatná a osoba, která má na tom podíl, se vůbec nezajímá...je jí jedno, že už nikoho nemám, nemám kde být a jsem na všechno sama. Tohle sem píšu proto, že se už potřebuji ze všeho aspoň vypsat, protože mě už nebaví furt něco skrývat a lhát a nejradši bych to vykřičela do celého světa!

Mám už jen dvě slova. Zoufalost a samota...

5 komentářů:

  1. Vím, jaké je to být na všechno sama, mít pocit, že se tvůj život hroutí a cítit jen strach, zoufalství a beznaděj. Ale právě to je ten okamžik, kdy nejlépe poznáš vlastní sílu a máš možnost překročit sama sebe. Teprve když se člověk dostane na dno, najde konečně sílu zmobilizovat veškeré své síly a pevně se od toho dna odrazit. Když už není co ztratit, teprv objevíme tu odvahu riskovat. Držím ti palce a věřím, že tu sílu a odvahu v sobě objevíš a posune tě to dál.

    OdpovědětVymazat
  2. pozývam ťa ku mne na blog kde je giveaway o náhrdelník :)
    http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Holka to je mi líto :( :( ono asi musíš spadnout na dno, aby ses měla odkud odrazit, znám to... Mě před měsícem a půl totálně zradila nejlepší kamarádka, která o mě věděla vše a použila to proti mě, doteď jsem se z toho nevzpamatovala... Drž se :*

    OdpovědětVymazat
  4. Mrzí mě, co se ti děje.. Ale také neprožívám v životě nejšťastnější období..., říkám si, že nás to posílí a vše zvládneme. Držím palce ať je jen a jen líp. :)

    OdpovědětVymazat
  5. to je mi líto, jaké teď prožíváš období, snad ti psaní na blog aspoň trošku pomohlo. Ať si najdeš více přátel, kterým budeš moct důvěřovat!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...