pátek 9. listopadu 2012

Pořádný pátek

Dnes jen rychle a krátce. Večer jdu na maturák kamaráda z gymplu, kam jsem chodila, tak už se moc těším =D. Konečně bude nějaký pátek za něco stát. Až budu mít potom nějaké fotky, tak je sem samozřejmě hodím =D, tak a teď si užijte poslední den školy a pak hurááá víkend!

tady jedna vzpomínková z našeho maturáku (schválně, jestli mě najdete =D)

6 komentářů:

  1. Maturák si moc užij :) :) :). Já jdu na ten první asi za měsíc a též se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Proč jen mám příští rok 10 let od maturity? :D uteklo to...

    OdpovědětVymazat
  3. mna maturak caka az o rok, ale to zase rychlo ubehne takze o chvilu zrejme uz budem hladat saty :D
    uzi si dnesny vecer :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nice blog! Thank you for following me! Now I'm following you! xD

    OdpovědětVymazat
  5. teším sa na fotky :)) sledujem ta

    OdpovědětVymazat
  6. na fotce jsem tě našla:) a fotky jsem určiě dej:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...