sobota 29. prosince 2012

BB krém - pomoc!

Dnes bych od vás potřebovala menší radu. Na internetu jsem narazila na dva BB krémy, ale hned se ozvala má věrná kamarádka nerozhodnost (grrr). Nemůžu se rozhodnout mezi dvěma krémy, proto vás žádám o pomoc, jestli se najde nějaká hodná duše, která by měla s jedním z nich nějaké zkušenosti ohledně odstínu, krytí atd. Hledala jsem i recenze, ale našla jsem jen jednu a ještě jenom na jeden krém a to je mi docela k prdu =D. Budu vám opravdu moc vděčná, když se najde úžasná osůbka, která by mi řekla svoje zkušenosti s jedním z těchto krémů.

zde je první (Dream girls BB cream)
a tady druhý (Lovely girl BB Cream)

2 komentáře:

  1. ani jeden z těch dvou krému neznám, tak ti neporadím, ať vybereš dobře:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už vidím jak si koupím oba a bude =D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...