středa 19. prosince 2012

''pětka''

Jelikož jsem si vědoma toho, že poslední dobou blog zanedbávám, tak jsem si řekla, že bych už taky mohla přidat nějaký ten ''smysluplný'' článek =D, aby se zde vše vrátilo zpět do zajetých kolejí. Přiznávám hned bez mučení, že k tomuto článku jsem se inspirovala u Mii, která má naprosto úžasný blog a vždy se těším na každý její nový článek. Jedná se o to, že vám zde ukážu (jednou za čas) 5 věcí, který mi za poslední dobu udělali radost.

Jako vždy si kupuji diář už s velkým předstihem. Tenhle jsem si koupila o letních?! prázdninách =D. Mnohem radši mám tyhle větší diáře, kde je na každý den jedna stránka. Sice je to docela nepraktické, protože mi to většinou zabere půlku kabelky, ale co už.


A jak už jste si mohli všimnout podle diáře, tak se mnou údajný konec světa nijak nehýbe, proto jsem se vybavila i kalendářem na rok 2013. Se stejným méďou jsem měla i na letošní rok, ale teď jsem v obchodě bohužel nesehnala stolní kalendář, který jsem měla teď, ale jenom tenhle závěsný. Prohledávala jsem ty stojany asi 5x, jestli náhodou nenajdu stejný s méďou i malý na stůl, ale marná snaha...neměli ho! Tak jsem aspoň čapla tenhle a šla jsem.


Dále tu mám sprchový gel od Baley, který mě absolutně dostal svojí vůní! Krásná a sladká vůně višní/třešní? je naprosto dokonalá a za tu cenu jsem ho tam rozhodně nemohla nechat.


Ačkoliv jsem čepice nosila naposledy někdy v první třídě, tak na letošní zimu jsem se jedním kulichem rozhodla vybavit. Mám ho z Terranovy a stál 150 Kč, takže jsem si i říkala, že kdyby mě to doma náhodou přešlo, tak to zase taková tragédie nebude, když ho nebudu nosit, ale...nosím ho skoro pořád! Ach...jak jsem bez tebe mohla žít?


A poslední tu mám myšky, které jsou z Ikey. Mají šedou, bílou a černou. Já jsem chtěla jen bílou a šedivou, ale možná časem do rodinky přiroste i ta černá =D.

10 komentářů:

  1. ten balea sprchovy gel som si aj ja chcela kupit, najprv mi vobec nevonal, ale ked som ho ovonala druhykrat tak som zistila, ze vonia uplne nadherne ♥ asi si ho po Vianociach zaobstaram ak nahodou este niekde u nas budu mat :)

    OdpovědětVymazat
  2. super článek!
    kulíšek se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám radši kalendáře vyloženě na školní rok, to mi přijde lepší. Ale i tenhle je hezký:) A ta čepička je skvělá, já jsem taky ted zase začala nosit čepice a to jsem se jim dlouhou dobu bránila:D

    OdpovědětVymazat
  4. Roztomilé ten kalendář s méďama :)) a ta čepička je moooc krásná :)

    OdpovědětVymazat
  5. na ten sprcháč, jsem se dneska dívala a voní hezky.
    a ty myšky jsou roztomilé

    OdpovědětVymazat
  6. Moc fajn pětka :) Také ji na svém blogu mám :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký blog! Máš novou čtenářku! :)

    http://worldofameliska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...