pátek 4. ledna 2013

Čištění pleti

Jelikož mi přišlo už několik mailů s dotazem, co používám na čištění pleti, tak jsem se rozhodla napsat článek. Má večerní rutina je taková, že si sloupnu obličej z ksichtíku aneb odlíčení make-upu a poté už jenom použiji nějaký krém na obličej, abych ho neměla vysušený. Hlavně v zimě se mi stává, že mám příšerně suchý nos a čelo a když si pak nanesu make-up a jdou vidět šupinky suché kůže, tak to není to pravé ořechové, takže podstivě mažu každý večer a pak i ráno.

Na čištění pleti mám 3 favority. Už několikrát jsem zmiňovala, že moje nejoblíbenější značka je Neutrogena, takže na odlíčení používám právě tuto značku.


První je Visibly Clear 2-in-1 Wash & mask. Tento výrobek můžete používat buď jako masku nebo si malé množství zředíte s vodou a směs nanesete na obličej a chvíli vmasírujete a pak smyjete. Já ho ale používám jen jako masku, kterou stačí nanést na 5 minut jednou za týden a máte pleť jako dětskou prdelku a to nepřeháním.

Druhý je Visibly Clear Pink Grapefruit Facial Wash. Jedná se o gel, který je v praktickém balení s pumpičkou, který náááádherně voní. Opět stačí vymáčknout malé množství a na vlhký obličej nanést a smýt.

Poslední je Visibly Clear Spot Stress Control 3-in-1 daily cleansing lotion. Tuto vodičku momentálně používám nejčastěji. Tady stačí navlhčit vatový tamponek a vyčistit s ním pleť. Jediná nevýhoda je, že aspoň teda mě trochu vysušuje pleť, proto i po vyčištění obličeje hned smývám (nemělo by se ale podle toho, co píšou na obalu) a mažu krémem a docela silná je i ''vůně''. Není to přímo vůně, ale spíš alkohol, který výrobek obsahuje a je to docela nepříjemné, když si čistíte oblast kolem nosu. To vám to pak hned vleze do nosu a je to dost nepříjemné, ale zase na druhou stranu pleť perfektně vyčistí, takže za to mi to stojí ;).


Tyto čistící ubrousky používám, když nejsem doma. Je to praktické a nemusíte se tahat s celou lahvičkou, když někam cestujete, ale na běžné denní čištění pleti je nepoužívám. Jsou od Baley a příjemně voní a za tu cenu i hezky pleť vyčistí.

Oba krémy jsou ze zářijového Ladyboxu. Přišel zrovna akorát, kdy mi došel krém na obličej od Garnier, takže jsem nemusela řešit, který krém si koupím.


První krém je od značky Nobilis Tilia. Je to česká značka, která se zaměřuje na přírodní kosmetiku. Abych řekla pravdu, tak jsem tuto značku vůbec neznala. Tento krém je pro normální, citlivou a suchou pleť, Obsahuje kozí syrovátku. Na obalu také píšou, že vypíná pokožku a taky působí proti akné. Nevím, jestli je to tou kozí syrovátkou nebo čím, ale prostě a jednoduše mi krém smrdí =D. Není to zase nic příšerného, ale znám hodně krémů, které mi voní milionkrát víc. Naštěstí vůni po chvilce na obličeji už necítím, takže přežiji i to. Krém se ale rychle vpije a pokožku hezky hydratuje. Jestli pomáhá proti akné říct nemůžu, jelikož od doby, co jsem otěhotněla se mi pleť sama od sebe zlepšila a za 4 měsíce mi vylezl snad jeden pupínek, takže toto tvrzení nemůžu odkývnout, ale možné to je.

Druhý je od Pure Fiji a já ho mám s vůní karamboly. Tento krém zase nádherně voní v porovnání s předešlým. Píšou teda, že je to tělové máslo, ale jelikož to není plné balení, tak bych to tak 2x mázla na celé tělo a bylo by po krému. Je tužší konzistence a dobře obličej promastí. To se mi teď na zimu hodí nejvíc, protože mám pleť opravdu suchou, takže něco pořádně mastného potřebuji. Určitě bych ho nedoporučovala na mastnou pleť, protože jak říkám, tak máslo je hodně hutné a mastné, takže byste se ty, které máte mastnější pleť, nehorázně leskly a to určitě nechcete =).

Tak a to je vše, co se týká čištění pleti a budu jedině ráda, když mi napíšete vaše produkty, které používáte, abych měla něco na inspiraci =).
 

4 komentáře:

  1. Nějaké výrobky od Neutrogeny jsem doma měla taky a musím říct, že jsem s nimi byla moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám od Neutrogeny peeling a krém. Ty výrobky jsou úplně bezkonkurenční :) Určitě vyzkouším i jiný věci, třeba ten gel mi přijde super :)
    Dina

    OdpovědětVymazat
  3. já mám od neutrogeny zatím jen krém na ruce. Ten gel od neutrogeny se už chystám koupit tak měsíc :)

    OdpovědětVymazat
  4. No vidíš, těhotenství je k něčemu dobré :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...