středa 9. ledna 2013

Co je malé, to je krásné...většinou =D

Když už jsem s pravdou vyšla konečně ven i tady na blogu, tak se s vámi můžu podělit o věcičky pro špunta =). Normálně mě ty věci baví nakupovat víc než oblečení pro sebe. Asi to bude tím, že je to všechno tak roztomilé (aspoň teda pro mě =D) a vždycky, když přijdu do obchodu, tak bych nejradši šla a brala od každého něco...žal bohužal to nejde, protože nekradu...možná bych ale měla začít =D.

ponožtičky, které pletla babča =)






zatím mé nejoblíbenější body

tyhle byly v balíčku 3 stejné akorát na každém je jiný obrázek

tyhle jsou od Ježíška (babičky =D), kde jich bylo v balení 5 stejných a na každém jiný obrázek

následující dvě také od Ježíška (Mirky =D pro změnu)


tyhle dvě trička jsem ukořistila ve slevě (60,- každé) a měli už jenom poslední dvě, takže jsem po nich hned čapla =D


tento overal jsem objevila v Lindexu a když jsem viděla, že jsou na něm Mumínci, tak jsem se málem zbláznila =D...je to má nejoblíbenější pohádka a normálně jsem uvažovala, že ho vezmu ve více velikostech, ale zatím jsem vzala jen ten jeden


Tak a to je vše. Docela mě štve, že ještě nevím na 100% pohlaví, protože když vidím v obchodě krásné věci, tak jsou vyloženě buď pro kluka nebo pro holku. Zatím se snažím kupovat takové ty neutrální věci, ale ono i to modré body na začátku vyloženě neutrální není...někdy se nechám unést no =D. Asi měsíc zpátky mi doktor sice řekl, že to zatím vypadá na kluka, ale potvrdit mi to nemůže a s jistotou bych se to měla dozvědět 31. ledna, kdy tam jdu znova, tak snad se špunt ukáže, abych už konečně věděla, co nakupovat. Osobně bych radši tu holčičku =D, ale samozřejmě budu ráda i za kluka. Hlavně ať je zdravej, to mi ke štěstí stačí =).

Na závěr přidávám ještě fotku mého pupíku =D na začátku 19. týdne.

a fotku prcka ve 13. týdnu =), který je teď už 2x tak velký ♥


14 komentářů:

  1. páni, když to vidim, tak už se taky těšim, až budu nakupovat takový roztomilý věci :P to s tim hrochem je úžasný

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle malý věcičky jsou tak strašně roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
  3. neumím si představit, že bych měla mít teď dítě, za to rozhodnutí tě obdivuji, neměla bych na to zodpovědnost, nervy...Jsem asi sobecká. Budu tě držet palce ať je to tedy holčička :)
    A to body s mumínkama je úžasné, škoda, že takové nedělají i ve větších velikostech.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásný věcičky, škoda, že je nešijí větší, nosila bych je taky :) Užívej si těhotenství, hlavně buď v klidu a odpočívej :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné věci jsi miminku pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  6. už máš docela výbavičku :) pěkné věci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mumínka mám na pyžamu i já :D a to je skoro 29 :D jinak bříško krásně roste, dávej na sebe pozor, jasný?! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé =) a kde si takový pyžamo sehnala? To já dávám ;).

      Vymazat
  8. Jak to tak vidím, bude z tebe skvělá maminka :))) Držím všechny palečky, na nohou i na rukou, aby všechno bylo v pořádku a aby se tobě ani mimi nic nestalo :))

    OdpovědětVymazat
  9. Jo a ještě jsem zapomněla, ale určitě jsi to už slyšela, že se říká, že když čekáš chlapečka, tak máš břicho víc dole a když holčičku tak máš bříško vysoko. A taky prý maminka, která čeká chlapečka prý ve tváři zkrásní :)) Holčičky si prý berou maminčinu krásu pro sebe :))) Ještě jednou moc držím palečky ať to všehno dopadne a tatínka toho chlapečka, bych nejradši poslala někam... :)) Věřím, že to všechno zvládneš :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju =). To jsem taky slyšela a podle všeho by to ten chlapeček být měl, ale to se snad už zítra dozvím, protože jdu na ultrazvuk, tak když bude prcek dobře vidět, tak už to budu vědět.

      Vymazat
  10. obdivuju tě, že sis mimčo rozhodla nechat:) psala jsi tu, že jsi vegetariánka..tak by mě zajímalo, jestli jsi začala jíst maso, když teď čekáš malý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a ano, maso jsem jíst začala ;).

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...