úterý 29. ledna 2013

Éra mých "týraných" vlasů

Své vlasy miluji nade všechno, ale upřímně řečeno jim dávám pěkně zabrat. Nespočetné fénování, žehlení a barvení se na nich podepsalo až až. V poslední době se jim to snažím vynahradit aspoň tím, že se snažím při každém mytí používat kondicionér nebo aspoň masky, které vrátí špetku života mým vlasům.

Má přírodní barva je taková světlejší hnědá/tmavší špinavá blond, ale asi tak do páté třídy jsem je měla blonďaté a až pak mi postupem času začaly tmavnout. Pro představu přidám i fotky.

kdysi dávno =D

Časem se mi zachtělo mít vlasy znova světlejší, takže takový první a dost drastický krok byl v deváté třídě, když jsem vlasy bez lítosti obarvila na blond. No, co vám budu vyprávět...vypadala jsem jako chodící žárovka =D, protože jsem si vlasy barvila doma, takže to do blond barvy mělo daleko. Nazvala bych to "záplava strašné žluté, kamkoliv se podíváš". Věřte, že jsem hodně dlouho hledala nějakou fotku z této doby (pro zasmání, protože sranda musí být) a jedinou, kterou jsem našla byla společná třídní fotka, takže aspoň tak.

z roku 2008

Samozřejmě se mi to po nějaké době přestalo líbit, takže jsem je celkově ještě 3x obarvila postupně zase na tmavší barvu podobnou mé původní. Potom byl chvíli klid, ale pak to zase přišlo. Objevila jsem jeden zesvětlující sprej od Baley. Ten jsem začala používat pravidelně a cca po 4 měsících jsem měla vlasy o několik odstínů světlejší.

před

a po 4 měsících používání spreje od Baley More blond

Momentálně mám vlasy ještě trochu světlejší, protože tak jednou za 3 měsíce používám tento šampon od Palette. Sprej od Baley mám už třetí a teď ho používám jenom na kořínky a to je naprosto dokonalá věc, protože mi vůbec nejdou vidět odrosty a za to jsem tedy ráda, protože kdo by chtěl mít u pěšinky hnědou dálnici že?

tak a má aktuální barva (focené webkamerou)


Jak říkám, tak mé vlasy dostávají pořádně zabrat. Ke všemu tomu barvení je ještě po každém umytí fénuji a žehlím žehličkou, takže si asi každý dokážete představit, že to není žádná sláva. Několik lidí mi už řeklo, proč to tedy dělám, že si je po každém umytí fénuji a žehlím, ale ono teď jak je mám už zničené, tak si je vyžehlit musím ať chci nebo ne, protože bez vyžehlení vypadají opravdu příšerně a já s tím už moc nenadělám. Maximálně ostříhat a to tedy ani omylem. S tímto článkem mě ještě napadlo, že bych mohla udělat článek týkající se péče o mé vlasy...jaké používám výrobky a tak, takže pokud byste o takový článek stály, tak mi dejte vědět a já bych ho udělala ;).

12 komentářů:

  1. Mně se vždycky líbily tvoje vlasy, vůbec (co pamatuji:D) nevypadaly zničeně a hlavně ta jejich délka <3 :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten sprej nutně potřebuju :) Super tip, díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, ale akorát už jsem ho od léta v DMku neviděla a už i ten poslední co mám jsem sehnala od jedné slečny na votocvohoz, takže kdyby si na něj někde narazila, tak dej vědět ;).

      Vymazat
  3. Máš krásno dlouhé vlásky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  5. mne by sa vobec nechcelo stale si farbit vlasy a ani si ich stale zehlit :D akoze obdiv, mas super tie vlasy, pristane ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by to taky nebavilo, až budu stará, budu šedivá a hotovo :D

      Vymazat
  6. já taky měnila často barvu vlasů, teď už druhý rok si dávám pořád stejně tmavou a jsem spokojaná.
    ráda si přečtu článek co používáš na vlasy a třeba se nechám inspirovat. Blond ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám stejný problém doporučuji kokosový olej a máš po problému :) podívej se mi na blog mám tam recenzi dozvíš se tam víc :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moje vlasy mají taky zajímavý příběh.. :(:DD
    A ten článek určitě udělej. :) Zajímalo by mě, jaké přípravky používáš, že máš ty vlasy pořád krásné. Já si je taky žehlím a fénuju a vypadají o dost hůř než ty tvoje.. :/ Vím, že máme každá jiné vlasy, ale tak přece jenom.. Hodila by se mi každá věc, která by mi alespoň trochu pomohla.

    OdpovědětVymazat
  9. moje vlasy taky dostavaji dost zabrat:(

    OdpovědětVymazat
  10. To znám :) od základky melíry, chvíli i trvalá ( :D ), pak snad všechny barvy světa, co se mi na hlavě vystřídaly a končím černou, kterou mám pořád :) naštěstí ( ťuk ťuk ) mám vlasy po mamce a babičce, takže si nestěžuju :) spíš se divím, že mi za to barvení a žehlení ještě ennakopaly prdel :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...