pátek 18. ledna 2013

TV shows TAG

Já na tyhle podobné tagy moc nejsem, ale tenhle se mi zalíbil a ráda se s vámi podělím o mé oblíbené seriály a budu se těšit i na vaše =).

Supernatural
Má naprostá top jednička, která se nikdy ani nezmění je určitě seriál Supernatural. Líbí se mi, že ke každé řadě dělají nové intro a na všechny dohromady se můžete kouknout, když kliknete na nadpis Supernatural ;) (to platí u každého nadpisu k seriálu). Upřímně, kdo by se nezamiloval do takových dvou krasavců? Já osobně mám největší slabost pro Sama =D.


Musím říct, že někdy se vážně pořádně zasměji, ale má oblíbená vtipná scénka je tato. U té se prostě vždycky parádně zasměji =D. Nejoblíbenější díl je pro mě bez váhání poslední díl páté řady (5x22 swan song). Viděla jsem ho už několikrát, ale vždycky mi u něho skoro ukápnou slzičky. Tenhle díl se jim vyvedl (aspoň pro mě) ze všech nejvíc.


The Vampire Diaries
Další v řadě jsou určitě The Vampire Diaries. Ani nevím, co k nim říct, protože si myslím, že už snad ani neexistuje člověk, který by tento seriál neznal a i já jsem podlehla upírskému kouzlu v podobě dvou bratrů...opět =D. Tady jsem ale v týmu Damona, který mě učaroval už dávno v seriálu Ztraceni (role Boona), kde bohužel zemřel =(.


Pretty Little Liars
Seriál, který zná určitě taky hodně lidí. Opět bych řekla, že nemusím popisovat, co se zde děje, ale musím říct, že jsem vážně zvědavá, co se z toho ještě vyklube. Velkým šokem je pro mě Toby, který spolupracuje s A. Jak říkám, tak jsem napnutá jak kšandy, co z toho ještě nakonec bude, ale Moně nevěřím ani její nos mezi očima =D.


A i zde mám svého oblíbence a to Ezru. I když je to fešák a líbí se mi, tak se mi spolu s Ariou jako pár strašně líbí =).


The Lying Game
Tady už si nejsem tak moc jistá, jestli všichni tento seriál znají. Moc jsem se nesetkala s tím, když jsem o něm začala mluvit, že by někdo věděl, co je tenhle seriál zač. Já sama jsem ho objevila poměrně nedávno (někdy o letních prázdninách), ale hned jsem ho zařadila do seznamu. Určitě bych vám ho doporučila a navíc teď běží teprve začátek druhé řady, takže na něj můžete i rychle mrknout ;).

Glee
Jako poslední je seriál Glee. Je to zábavný seriál se špetkou muziky. Je to něco jiného než předešlé seriály a to právě v tom, že je to spíše takový muzikálový seriál.

Tak to jsou seriály, na které teď momentálně koukám a já budu jedině ráda, když mi dáte vědět do komentářů, které seriály sledujete vy =).


8 komentářů:

  1. Většinu sleduju, s posledníma dvěma se určitě seznámím:) Jinak můj nejoblíbenější seriál je určitě Pravá krev :) A jak teď zjišťuju, knížky jsou dokonce ještě lepší:)

    OdpovědětVymazat
  2. všetky sledujem okrem Glee to ma nikdy nechytilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja tiez sledujem The Vampire Diaries a okrem toho How I Met Your Mother, The Big Bang Theory a Criminal Minds. a este ked je nova cast Mythbusters, ale to sa zrejme nerata ako serial.
    ked este isli tak som pozerala Dr. House a Flashpoint, ale tieto dva serialy uz zial skoncili tak som ich musela niecim nahradit. a ked budem mat cez letne prazdniny cas tak sa mozno pozriem na Supernatural, ale teraz nemam velmi cas pozerat od prvej serie nove serialy pretoze toho mam hrozne vela do skoly :D

    OdpovědětVymazat
  4. Kdybych já na to tak měla čas :( Malé lhářky si chci půjčit jako knížku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Prolhané krásky, můj nový oblíbený seriál :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. kromě glee jsem žádný neviděla. Já se na nic pravidelně nedívám, ale ve škole se pátky díváme na seriál Shameless a je to dobré :) a pak taková klasika jako teorie velkého třesku je dobré :)

    OdpovědětVymazat
  8. já teď sleduju The Carrie Diaries, ale zatím je jenom 5 dílů, takže nic moc:D a asi se začnu koukat na to The Lying Game, vypadá to moc dobře:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...