sobota 23. února 2013

Fur-Effect Nails

Pořád jenom sněží a sněží a jak jsem si už postěžovala v minulém článku, tak mě tohle počasí už opravdu nebaví!!! =D Vzpomněla jsem si ale, že jsem si nedávno dělala nehty, které tak hezky ladí k počasí, které už tu pár dní máme.


Takové chlupaté a sněhově bílé...myslím, že do momentálního počasí se hodí na 100%. Použila jsem bílý lak a ještě než zaschl, tak jsem ho posypala pudrem na řasy od Essence, který je tedy na prodloužení řas. Já osobně nemám odvahu si tyhle malé chloupky dávat na řasy, protože s mým štěstím bych toho měla plné oko a to tedy ne =D. Každopádně na nehtech vypadá moc hezky a je to příjemná změna od obyčejně nalakovaných nehtů.


Když jsem viděla tenhle nápad poprvé, tak mě hned napadlo, že to asi moc praktické nebude a po umytí rukou to asi moc vábně vypadat nebude, proto jsem je taky hned otestovala. Několikrát jsem si po zaschnutí umyla ruce a z výsledku jsem byla mile překvapená. Chloupky po chvíli zase uschly a vypadaly stejně jako na začátku. Samozřejmě je nesmíte drhnout ručníkem, když si budete ruce utírat, ale musíte být trošku opatrnější a chloupky pak sami uschnou a vypadají stejně =).




12 komentářů:

  1. to je super nápad! když to vydrží i po umytí tak bych to mohla taky zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je uplne super, skoda, ze nemam taky puder na riasy :D ale ked ho niekde zozeniem tak to urcite skusim. ale mam otazku: odlakovavalo sa to tazko?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec ne ;). Mě to šlo odlakovat úplně v pohodě. Rozhodně s tím nebudeš zápasit jako se třpytkami, toho se bát nemusíš.

      Vymazat
  3. vyzerá to zaujimavo a originalne! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na mě to působí, jako kdyby ty nehty chytly nějakou plíseň.

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem už dlouho chtěla vyzkoušet, vypadá to moc hezky:)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to jsem ještě v životě neviděla! Ale musím uznat, že to vypadá opravdu originálně a zajímavě, i když to asi zkoušet nebudu... :)

    http://sweetenyourtea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. !Ježiš to je krásný :) chtěla bych mít tvoje nehty!
    Lee
    lleenix.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to úžasně!:) Hodněkrát jsem to už viděla různě na internetu a vždycky jsem chtěla vědět, jak se to dělá :D.. nikde nebyly návody.:/ Tak teď už vím. :)

    A tak trochu mimo.. Nevím, jestli si mě ještě pamatuješ, ale dříve jsem na tvůj blog chodila docela často. Teď na svém blogu nejsem vůbec aktivní, ale když mám čas, tak se zajdu podívat na mé oblébené blogy, mezi které patří samozřejmě i ten tvůj. :) No a tak jsem si teď všimla, že čekáš miminko, moc gratuluju a přeju ti, ať se ti daří a hlavně ať je miminko zdravé!:))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...