neděle 17. února 2013

Kočárek? Vybrán!

Dnešní ráno mi moc velkou radost neudělalo. Kouknu z okna a co nevidím...sněží. Zase!. Už mě ta zima přestává bavit. Aspoň, že nesněžilo včera, protože to jsem se byla kouknout na kočárky a tramtadadáááá. Mám vítěze. Původně jsem měla vybraný úplně jiný kočárek i od jiné značky, ale tenhle mě prostě uchvátil. Jak já říkám, byla to láska na první pohled. Zde je fešák.

Camarelo Dakota Gold

5 komentářů:

  1. mna zima uz od zaciatku vobec nebavi, ale tento rok je to zvlast hrozne. stale je sneh a ked sa uz konecne roztopi tak zase za dva dni nasnezi dalsi -_-
    a pekny kocik :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten je moc pěkný! tady je sníh stále, ale zatím mě to nevadí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Je moc krásný :) a sněží asi všude mám pocit, já už chci jaro!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. No ten je, ale opravdu krásnej! :)

    Mě vadí jak jeden den nasněží, druhej den to roztaje a pak to zas napadne! To je k zbláznění ..

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný kočárek :) Mně už zima taky leze krkem. U nás, kam se podíváš bílo... Všude!! Už mně to nebaví, chcu teplo! :DD

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...