úterý 5. února 2013

New in

Dnes jsem si udělala trochu té radosti a pořídila jsem si pár drobností. V drogerii Rossmann teď mají spoustu věcí ve slevách, takže se tam určitě skočte podívat. Já jsem si pořídila dva laky od Miss Sporty, jeden od Essence a už ani já jsem neodolala lákavé nabídce v podobě make-upu a báze od Rimmel a ještě mi také přišel balíček, ve kterém jsem měla sadu štetců.

Tak tedy laky. První od Essence už mám, ale jelikož je můj nejoblíbenější, tak jsem si do zásoby koupila ještě jeden (78-blue addicted) a navíc byl jen za 19,- a ostatní dva laky od Miss Sporty jsou za 29,-. Názvy odstínů jsem na lahvičce nikde nenašla, tak přidávám jen čísla. Modrý 456 a zelený 455.


Meke-up s bází stál 249,- a v drogérkách je tahle akce už poměrně dlouho, co jsem tak vysledovala, když jsem je procházela, ale dnes jsem po něm nakonec sáhla i já =D. Make-up mám v odstínu 100- ivory. Co se týče značky Rimmel a její make-upy, tak s nimi jsem naprosto spokojená a můžu je jedině doporučit. Nejdřív jsem používala Stay Matte, který je spíš takový lehčí s menším krytím a hodí se spíše na léto. Pak jsem přešla na Lasting Finish 25 hour foundation, který má už větší krytí, řekla bych tak střední a pro mě je ideální teď na zimu, protože mi vůbec nevysušuje pleť, ale zase bych řekla, že by nebyl nejlepší pro někoho, kdo má mastnější pleť, protože by se mohl potom docela hodně lesknout. Tenhle Match Perfection jsem zatím zkoušela jen na ruku, ale vypadá, že by mohl být taky super. Zítra ho vyzkouším a po nějaký době bych možná udělala i recenzi společně i na bázi.


Poslední je sada štětců Hello Kitty od MAC. Objednávala jsem si je přes Ebay a balíček mi přišel cca po 3 týdnech. Sada obsahuje 7 štětců a já jsem se nejvíc těšila na stipple brush, protože jsem ho chtěla už hodně dlouho vyzkoušet. Taky na ně plánuji udělat recenzi až je vyzkouším a budu je nějakou chvíli používat.



187 SE - Duo fibre brush


168 SE - Large angled contour brush

190 SE - Foundation brush

219 SE - Pencil brush

194 SE - Concealer brush

316 SE - Lip brush

266 SE - Small angle brush

5 komentářů:

  1. tie laky od miss sporty su velmi pekne, take pastelove odtiene to vyzeraju byt :) a ten lak z Essence mam tiez a mam ho rada, ale hrozne zle sa odlakovava :D

    OdpovědětVymazat
  2. ty štetce jsou super, sice bych je nepoužívala, ale líbí se mi :) právě zítra se do rossmanu chystám na ty jejich slevy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsme byla v rossmanu , slevy tam byly , ale lak miss sporty mám za 39 kč ..:( :(
    Jinak jsme se chtěla zeptat jestli spřáteluješ ? :)
    Kdyžtak můj blog je : sprouseandme.blog.cz
    :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady ty laky měli za 29 Kč (ne všechny teda), ale třeba v DMku je mají taky za 39 Kč, takže nevím podle čeho to maj. Bohužel nespřáteluji. Když mě nějaký blog zaujme, tak se přidávám ke čtenářům přes google followers nebo si ty, které mě zaujmou až moc, přidávám do seznamu, co mám vpravo v menu ;).

      Vymazat
  4. Přesně tyhle štětce od HK mám už a teď abych nekecala, ale myslím, že to budou v létě 2 roky a až na 187 SE, kterému upadla rukojeť, drží a líčí se mi s nimi víc než dobře. A záhadu cen laků se snažím rozluštit už nějakou dobu, ale zatím neúspěšně :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...