pátek 8. února 2013

Valentines nails

Na facebooku jsem vám slibovala valentýnské nehty, takže tady jsou. 






9 komentářů:

  1. to je super, ja by som si tiez nejake valentinske nechtiky mala urobit :D

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá úžasně:)!
    A i když ty očividně s nehty problém nemáš, ale nevíš o nějakém přípravku na slabé nehty? Neustále se mi třepí, kolikrát to i docela bolí..tak jestli nevíš o něčem, co opravdu zabere:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju =). Tak s tím ti bohužel nepomůžu. Já jediné, co používám je tenhle olejíček http://i.ebayimg.com/00/s/NTEzWDUzMA==/$%28KGrHqF,!jEE9%29HyCVbqBPkGWn,Jng~~60_35.JPG, ale vyloženě na třepení nehtů nic vyzkoušeného nemám. Naštěstí to nepotřebuji a i ten olejíček používám tak jednou za měsíc, když si náhodou vzpomenu =D.

      Vymazat
  3. Ty si vyhraješ, to obdivuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. hezké! mě by se takhle dobře nepovedli :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty jsou úžasné, si šikulka :) Já jsem si taky dělala valentýnské, ale jen s jedním srdíčkem.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty jsou překráásný !! ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...