sobota 2. března 2013

Eta Colorino

O tenhle zázrak jsem se s vámi nemohla nepodělit a zde naprosto platí, že i za málo peněz může být hodně muziky a to opravdu hodně. Jedná se o žehličku na vlasy Colorino od značky Eta.
Původně jsem si chtěla koupit žehličku od Rowenty Liss and Curl, ale momentálně jsem na výhoz neměla aspoň 1500Kč na žehličku =D. Tahle od Ety sice původně stojí 999 Kč, ale já jsem jí v Globusu koupila ve slevě za a teď pozor teď to přijde =D...za 350 Kč! a byla tam už poslední, takže je jasný, že čekala na mě. V balení krom žehličky ještě najdete krásné růžové pouzdro na žehličku a dvě černé spony na vlasy.
A teď už k samotné žehličce. Teplotu si můžete nastavit na 140°C, 160°C, 180°C, 200°C nebo 220°C. Mě osobně bohatě stačí 160°C a na to, že mám vlasy hodně zničené, tak mi je krásně vyžehlí a mám je hezky rovné. Nikdy jsem nevěřila těm reklamám, že vám rovné vlasy vydrží až do druhého dne nebo do umytí...to jsem si vždy klepala na čelo, co je to za kravinu a ejhle. Vlasy jsem si vyžehlila v pátek ráno a ještě teď je mám rovné a to i přes noc! To se mi většinou aspoň konce vlasů zkroutili a teď nic. Opravdu mám vlasy i den po vyžehlení rovné. 

Myslím si, že ty z vás, které shánějí levnou a kvalitní žehličku na vlasy, tak by měly určitě sáhnout po téhle, protože se s ní vlasy žehlí jedna báseň a výsledek vážně vydrží. Ještě jsem zapomněla zmínit jednu věc. Ráda si vlasy žehličkou taky natáčím a i tohle žehlička umí. Vlasy netahá a díky tomu, že má zaoblené strany, vlasy hezky kloužou, takže žádné rvaní vlasů se konat určitě nebude.

Takže můj verdikt?
Určitě ano! a z deseti hvězdiček bych jí dala dvacet.

9 komentářů:

  1. Jé, tu jsem viděla. Je krásná :) Já dostala novou žehličku před tři čtvrtě rokem a taky jsem s ní spokojená. Vlasy mi vydrží narovnané až do dalšího umytí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám v plánu si ji pořídit. Lokny si udělám i s hranatější žehličkou, ale přece jen, kulatá je kulatá :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som dostala zehlicku na vlasy na Vianoce, aj ked ju vlastne velmi nepouzivam :D dany clovek zrejme nevedel co mi dat, ale mozno ju niekedy na nieco pouzijem.
    tato tvoja vyzera pekne :)

    OdpovědětVymazat
  4. U nás jsem ji taky viděla :) Nemít tu svou "stařku", tak beru tuhle :) Ten design se jim povedl ;)

    OdpovědětVymazat
  5. já si vlasy nežehlím, mám je rovné dost :) ale vzhledově se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám žehličku od Remingtonu, taky nebyla nějak extra drahá a dělá úžasnou službu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezká, taky jsem nad ní už slintala. Ale sehnala jsem si jinou, hlavně jsem měla strašně požadvků:D
    Vlasy mi většinou vydrží do dalšího umytí, jen když potřebuju něco extra přežehlůuji i mezi umytími.¨

    Bublinka

    OdpovědětVymazat
  8. Ve slevě za 350?!!! No tak to jsi měla štěstí, závidím ti jí je krásná už na pohled, super rozvržené ty puntíčky :D)))) Už bych také potřebovala novou žehličku ale pořád něvím jakou a tahle je teď na mě drahá, leda že by na ní byla sleva zas na 350 :P

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mám taky Colorino, ale tu druhou barevnou variantu :) Vlasy už si moc nežehlím, ale když ji použiju, tak je vždy fajn :) Verča z Blueberry Pink

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...