sobota 30. března 2013

Maybelline Pop Sticks a Gabriella Salvete

Když jsem si to takhle jednou nakráčela do Rossmanna a namířila jsem si to ke stojánkům, kde mají věci ve slevě třeba ze starších limitek nebo jenom obnovují sortiment a těch starších se potřebují zbavit, tak jsem tam narazila na (na první pohled vypadá jako rtěnka) barevný balzám od Maybelline a pak jsem ještě neodolala rtěnce od Gabrielly Salvete, která už ve slevě bohužel nebyla.


Maybelline Pop Sticks 040 Crystal Pink
Jak už jsem napsala, tak tento barevný balzámek vypadá na první pohled obalem jako rtěnka, ale ono ne. Když jsem různě hledala na internetu něco o tomhle balzámku, tak jsem toho moc nenašla, ale všimla jsem si, že jsem trochu zaspala dobu, protože už byl k dostání tuším někdy minulé léto a já jsem si toho vůbec nevšimla. Možná je to dobře, protože bych si jí hned koupila a teď jsem na tom aspoň ušetřila, když byla ve slevě, protože jsem jí koupila za 49 Kč. 
 

Co si budeme povídat...pigmentace žádná sláva, ale co mě naprosto dostalo, je vůně! Voní nádherně sladce a připomíná mi svou vůní nějaké bonbony nebo žvýkačky. Jak můžete vidět na fotce, tak jsem si vybrala takovou krásnou růžovou barvu, která ale na rtech není takhle výrazná. Na rtech vám vydrží tak hodinku až dvě a po zaschnutí a vstřebání barvička ještě chvíli vydrží.

Mě osobně se líbí a můžu jí doporučit a budu doufat, že je v těch stojánkách budou mít ještě za pár dní, protože bych si ráda koupila ještě nějakou pěknou barvičku.



Gabriella Salvete 13 Rosa Satinata
Sice moc nadšenec do rtěnek nejsem, ale když jsem si přečetla recenzi na tuhle rtěnku u Labradoory, tak jsem neodolala a při první návštěvě v drogerii jsem se na ní hned mrkla a skončila i v mém nákupním košíku a stála myslím kolem sto korun. 


Má krásnou jemnou růžovou barvu a co je hlavní je to, že je krémová a nevysušuje! Tím, že je více krémová a hydratační, se i trochu snižuje její výdrž, ale to u téhle supr čupr rtěnky neberu zase jako tak velkou tragédii, takže za mě má opět palec nahoru a jedině doporučuji.



5 komentářů:

  1. Ta rtěnka mě zaujala :) ale balzámek taky nevypadá špatně :)

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa na tom balzame hrozne paci, ze je priesvitny :D kamoska si ho kupila uz niekedy minule leto a ak ho maju aj u nas nahodou v zlave tak hned ako budem v nejakej drogerii tak ho okamzite kupujem.
    a ruz vyzera tiez pekne :) aj ked ja mam u ruzov radsej vyraznejsie farby, preto ked uz kupujem ruz tak urcite skor cerveny ako takyto jemne ruzovy.

    OdpovědětVymazat
  3. tvýma článkama se inspiruju, i když na rty nepoužívám nic, ale podívám se na to v drogérce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se zeptat jestli si pamatuješ kolik stála ta od Gabrielly Salvete? Děkuju moc. A jak se máte s bobínkem? :Doufám, že zatím všechno v pohodě :)) Myslím, že si ještě neporodila, nebo už jo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesnou cenu už nevím, ale stála kolem 100Kč ;). Máme se oba dobře a zatim je vše v pořádku.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...