čtvrtek 21. března 2013

Pár informací

Chtěla bych se jen omluvit, že se zde články objevují tak málo, ale momentálně mi stávkuje foťák, tedy spíše paměťovka. Nevím, co s tím je, takže ani nemůžu nafotit nové věci nebo i prckovo věci, které jsem koupila a ani nehty nebo kosmetiku...no prostě nic a docela mě to štve, tak doufám, že se to brzo vrátí do normálu.

Jinak bych ještě chtěla zmínit, že jsem už taky podlehla =D a založila si ask.fm a tady se můžete ptát, jestli vás něco zajímá a jako poslední věc bych chtěla zmínit jeden článek, který mě moc potěšil a i dojal. Zde jsem byla zmíněná v seznamu oblíbených blogerek, ale opravdu mě dojalo to, co o mě Romča napsala a tímto jí ještě jednou moc děkuji a určitě mrkněte na její blog ;).

Doufám, že se to jaro už brzo ukáže!

6 komentářů:

  1. Už se opravdu těším, až bude teplo a já se budu slunit venku na trávě :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja uz chcem, aby bolo teplo! vcera to vyzeralo slubne, ale dnes zase fukalo a je priserne zima. asi ma porazi, uz od vcera je oficialne jar a stale to tak vonku nevyzera -_-

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem psala že není za co :* Já děkuju :*

    OdpovědětVymazat
  4. Jaro jaro, ale venku to vypadá na zimu :X

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. ask.fm ani neznám :)
    kdyby nemrzlo, tak bych i řekla, že jaro začalo :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...