středa 6. března 2013

Pětka

Opět se mi sešlo několik věcí, které mi udělali radost, proto se s vámi o ně podělím.

Určitě jste si všimli, že venku je posledních pár dní přímo nádherně. Sluníčko svítí, nikde žádný sníh, ptáci zpívají a k dokonalosti už chybí jen to teplo. Díky sluníčku jsem najednou objevila mojí skrytou energii =D i když mám tedy od včerejška rýmu. No, co už...aspoň, že je venku hezky.
  

Do této pětky musím samozřejmě zařadit i novou žehličku na vlasy, kterou jsem vychvalovala zde. Je to prostě zázrak!

Dále tu mám jeden lak od Catrice. V drogerii mě zaujal hned na první pohled. Třpytky v něm vypadají jako malé kuličky, ale ve skutečnosti jsou ty třpytky, tak nějak "promáčklé". Nevím, jak přesněji to popsat =D. Lepší bude, když se kouknete v drogerii a uvidíte ;). Je to odstín 40 - I'm Dynamite a určitě tento lak nepřehlédnete.
U nehtů ještě zůstanu. Kuličky na nehty taky už většina z vás určitě zná a i já jsem měla tu možnost je vyzkoušet a jsem z nich naprosto nadšená! A velkou radost mi udělalo i to, že je seženete i u nás v nové limitce Candy Shock od Catrice v bílé a růžové barvě, takže až se tu limitka objeví, hned kupuji.


Poslední věc je něco pro prcka. V C&A jsem objevila tyhle krásná bodýčka a tomu méďovi jsem prostě nemohla odolat =D.


6 komentářů:

  1. ja som uz tiez rada, ze konecne svieti slnko, roztopil sa vsetok sneh a pomaly zacinaju byt aj celkom prijatelne teploty :)
    gulicky na nechty vyzeraju super, ja som ich sice este neskusala, ale vyzera to fakt dobre.
    a body su nadherne :3

    OdpovědětVymazat
  2. počasí se mi poslední dny také líbí.
    ty kuličky na nehty se mi líbí, tak je budu vyhlížet :)
    ten medvídek je super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty nehty jsou úžasné, kuličky teď letí :))) Ty bodyčka jsou roztomilé, prcek v něm bude k sežrání !! :))))


    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Úplnou náhodu jsem narazila na tvůj blog a najednou koukám a píše ho mladá mamča, teda budoucí :))Mě se narodila holčička chvíli po mých jednadvacátých narozeninách, teď je jí rok a půl a je to hrozné zlatíčko :)) Tak držím palce ať máš pohodové čekání a chlapeček ti dělá jen samou radost. :) Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to gratuluji k holčičce ;) a já moc děkuji =).

      Vymazat
    2. Tak jsem si teď přečetla i tvůj příběh. Je v pár věcech podobný jako můj - S přítelem jsme se znali jen krátce a já otěhotněla nečekaně také přes antinu. Těsně před tím než jsem to zjistila, jsem se rozhádala s rodinou a utekla z domu. Takže moje mamina se dozvěděla, že čekám mimi asi v pátém měsíci. Všechno nakonec dopadlo docela dobře a s přítelem jsme spolu vydrželi i přes nedávnou krizi do teď. Byl u porodu, je to zodpovědný otec, a jelikož je starší, mimi moc chtěl. Samozřejmě jsme taky řešili i tu nejhorší otázku, která tě napadne, když nečekaně otěhotníš, nakonec jsme se i přes to, že na to vůbec nebyla vhodná doba, rozhodli tak jak jsme to oba cítili. S rodinou (až na otce) jsem se udobřila a často k nim jezdíme. Ale proč to všechno píšu - Začátky a ta změna, že vše bude najednou jinak je hroznej nápor na psychiku, celý to období mě stálo moc a moc slz a probdělých nocí, hlavně kvůli té situaci, kdy jsme neměli pořádně ani kde bydlet a museli jsme se vtěsnat do 2kk s přítelovou mamkou a jeho bratrem. Od doby kdy se malá narodila máme vlastní byt, přítel podniká a vše je až na drobnosti fajn. Vždycky všechno dopadne dobře, a když ne, znamená to, že ještě není konec ;-) Jsi hezká holka a věřím, že brzy najdeš hodného chlapa a tatínka pro svého broučka. Každý blbeček se může stát otcem, ale jen některý chlapy dokážou být skutečným tátou. A já ti moc přeji, aby jsi takového našla. Ještě jednou hodně štěstí :)) Verča

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...