pondělí 25. března 2013

Radost v maličkostech

Je to už pár dní, co testuji jednu masku na vlasy. Jelikož je to jen pár dní, tak vám dnes určitě nenapíšu recenzi na tuto masku, ale po delší době ji chystám určitě. Měla by pomáhat dát nějakým způsobem hodně zničené vlasy do kupy, tak jsem na to zvědavá. Já ji mám od jedné kadeřnice, ale co jsem tak koukala, tak se dá sehnat i na internetu. V drogerii jsem ji neviděla, ale možná ji mají třeba v lékárně, ale to netuším.

Další věc, která mě neskutečně potěšila je to, že by se začátkem dubna měli objevit v drogeriích nové laky od Gabrielly Salvete s efektem tekutého písku ve čtyřech odstínech. Já mám zálusk určitě na růžový a stříbrný, ale nejspíš ani nepohrdnu červeným a fialovým =D.


zde efekt tekutého písku

A co se týče laků, tak jsem v Tescu objevila ve slevě růžovo-hnědé krabičky, které jsem si vzala rovnou dvě, protože krabice, ve které jsem měla laky na nehty byla už taková ošklivá a fotku vám sem bohužel nedám, protože se foťák pořád neumoudřil, takže až ho rozchodím, tak čekejte jeden velký článek "new in", který bude asi hodně dlouhý, protože mám spoustu věcí, který bych vám chtěla ukázat.

10 komentářů:

  1. hezké.:)
    zvu tě ke mně na giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
  2. a že sem ti konečně sehnala žůžový kuličky se nepochlubíš? =o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych je v jiným článku zmínila, ale když to musí být hned, tak ano, konečně mám žůžový kuličky na nehty =D.

      Vymazat
  3. Masku má přítele mamka, jednou jsem jí vyzkoušela ale mě přijde že hrozně smrdí :D..jestli pomáhá to nevím, můžu se zeptat kolik jsi za ní dala ?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak to mě smrdí taky =D a dala jsem za ní 200Kč.

      Vymazat
  4. Tak ty laky vypadají zajímavě. Asi bych je také do budoucna vyzkoušela :) V.

    OdpovědětVymazat
  5. tie laky vyzeraju fakt dobre :)
    a na new in sa tesim :3

    OdpovědětVymazat
  6. úžasné laky, už aby byly v obchodech. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. už v nějakém předchozím článku u tebe čekám na lak a teď si určitě počkám i na tyto :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak na ty laky se těším, vypadá to úžasně!!:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...