úterý 16. dubna 2013

Gabriella Salvete - Stars Enamel

Dnes přináším novinku, na kterou jsem netrpělivě čekala a nemohla se jí dočkat. Už podle názvu článku určitě uhodnete, že jde o nové laky od Gabrielly Salvete s efektem tekutého písku, do kterého jsem se zamilovala. 


Mám dva odstíny (zatím =D) a to stříbrný 04 mistero grey a růžový 01 lila. Na nehtech vypadají oba kouzelně. Stačí i jedna vrstva a barva je krásná. Hlavně jsem přímo unešená z toho, jak se krásně třpytí =D. Ze začátku je to opravdu nezvyk, že povrch nehtů není hladký, ale já jsem si po chvíli zvykla a teď už mi to nijak nevadí. Odlakování je trošičku horší, protože to nejde tak jednoduše, ale zase to není tak hrozné v porovnání s normálními třpytkami. To to jde zase líp, takže bych řekla, že je to o něco lepší, než když odlakováváte normální třpytky, ale nejde to zase tak jednoduše jako obyčejný lak.

04 MISTERO GREY




10 komentářů:

  1. nádherné,ja by som si tiež aspoň jeden chcela kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  2. hezké :) ale mě by asi vadil :D já si vždy projíždím rukama vlasy a vadilo by mi jak by mi zadrhával o vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu se zeptat jak jsi udělala ty hvězdičky za tou myší? Děkujii. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už nevím. Je to dlouho, co jsem to dělala a jediné, co ti můžu říct je to, že si to uděláš v nastavení html. Zkus pohledat na netu, určo to tam najdeš ;).

      Vymazat
  4. stříbrný mám taky a zrovna ho mám i na nehtech :)

    OdpovědětVymazat
  5. To se mi líbí :]. Ale neodrbe se to? :/
    Zvu tě na giveaway o hodinky na krk. Dnes je poslední možnost se připojit :).
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2013/04/elin-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nn, neodrbe se to nebo aspoň mě se to zatím neodrbalo ;)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...