úterý 9. dubna 2013

Kuličky na nehty

Z tohoto (pro mě) relativně nového objevu jsem naprosto nadšená. Věděla jsem, že tyto kuličky na nehty dělá MUA, ale to se mi zrovna nechtělo objednávat až z Anglie, kde by mi to vyšlo podstatně dráž.

K mému překvapení Mirka (tímto jí na stotisíckrát děkuji =D) objevila tyto kuličky u Vietnamců =D a jedny mi tedy ochotně koupila, ale to bych nebyla já, abych si tam ještě pro další sama nedošla. Mají je v takových malých kelímcích a jedny stojí jen 9Kč, takže jsem si jich nabrala hned pět kousků a k tomu tam měli i ve stejném balení třpytky, které jsem si vzala čtvery. Docela mě mrzí, že tam nemají zas tak velký výběr barev, ale i tak jsem ráda, že mají aspoň tyhle.


No a pokud u vás nic takového nemají, tak kuličky v bílé a růžové barvě najdete v nové limitce od Catrice, která je teď v drogérkách. Své nadšení z této limitky jsem psala už na facebooku a neodpustím si ho ani teď =D, protože tahle limitka si to zaslouží. Jedná se o limitku Candy Shock. Po kuličkách jsem samozřejmě hned čapla a koupila je, ale dělám si ještě i zálusk na ten balzám na rty, který vypadá skvěle a ani laky pastelových barviček nevypadají vůbec špatně. Docela mě ještě láká peeling na rty, protože mám poslední dobou často suché rty, i když si je mažu balzámem, ale stejně...

fotky kuliček na nehtech dám do samostatného článku

Na nehtech mi kuličky bez odpadání vydržely 4 až 5 dnů a pak už se mi na okrajích začaly odlupovat, ale možná to bude i tím, že jsem měla pořád nutkání si s tím hrát, protože je to takové jiné, než když máte hladké nehty. Tohle je takové nové a vůbec mi to tedy nevadilo, ale řikám, pořád jsem si s tim nějak hrála, takže možná i to zapříčinilo, že začaly odpadat. A odlakování?  To není vůbec žádná hrůza. Stačí, když tamponek na nehtu přidržíte tak 10-15 vteřin a pak jdou kuličky snadno dolů. Rozhodně lépe než třpytky, ale zase pozor na jednu věc. Při odlakování mám kuličky všude a hlavně za nehty =D což ale v pohodě vyndáte nebo umyjete.

5 komentářů:

  1. Vypadý to moc hezky ale já na tohle moc nejsem "zatím" :D :) Těším se až sem dáš fotku jak to vypadá :)

    OdpovědětVymazat
  2. já právě na tuhle limitku čekám jak si o ní psala :) ale zrovna včera jsem si koupila lak z limitky od Gabriella o které jsi taky psala a je fakt super! ještě že píšeš takové inspirující články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady už jí minimálně týden mají. Pro ty laky od Gabrielly Salvete jsem byla hned v pondělí a naštěstí je tam už měli, tak jsem hned čapla stříbrnej a růžovej a zrovna před chvílí jsem si je nalakovala tím stříbrným a jsou úžasný =). Jé, děkuji....to potěší =).

      Vymazat
  3. to je uplne super! ak maju taku limitku od Catrice aj u nas tak urcite kupujem tie gulicky. a aj tie balzamy z tej limitky vyzeraju dobre :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle ty laky mi přijdou hrozně super :) I když jsem zatím žádný neměla, chystám se na nějaký :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...