úterý 2. dubna 2013

TOP 5 laků na nehty

Dnešním článkem jsem se inspirovala u veve-nails.blogspot.cz a jde spíše o takový TAG článek a jelikož já laky na nehty ráda, tak jsem se rozhodla, že ho taky udělám.

Takže zde je má top 5ka laků. Krom jednoho to jsou laky od Essence, které už jste na blogu mohli vidět. Já osobně mám laky od Essence strašně ráda, ale spíš ty starší, které už bohužel v drogérkách neseženu. Ty nové lahvičky, kde je větší množství a jiný štěteček, mi zrovna třikrát nevyhovují a přijde mi, že tady šla kvantita na úkor kvality, ale s tím my smrtelníci už nic nenaděláme. Poslední dobou jsem si ale taky oblíbila laky od Catrice a Gabrielly Salvete.


Gabriella Salvete - 133
Tenhle lak mě zaujal hned na první pohled. Jedná se o krásnou růžovou barvu s velkým množstvím třpytek. Vypadá prostě nádherně a já jsem z něho nadšená. Výdrž je taky dostačující (i 5 dní) a stačí dvě vrstvy a barva je pak krásně výrazná. Obsah lahvičky je 11 ml.


Essence Colour&go - 78 blue addicted
O tomhle laku jsem už básnila na blogu hned několikrát. Tmavě modrý lak, který obsahuje větší zelené a modré třpytky a i menší modré mi na nehtech připomíná moře. Nedávno se ještě v Rossmannovi zbavovali těchto starších laků a měli tam i tenhle, tak jsem si vzala do zásoby ještě jednu lahvičku, protože v té první už mám jen polovinu. V akci ho můžete najít tady a tady.


Essence Colour&go - 53 you belong to me
Krásná mint barvička, které není absolutně co vytknout. Nedávno jsem našla hodně podobný lak od Rimmel, takže až mi dojde, tak si ho asi koupím, protože jak jsem už řekla na začátku, tak moc velký fanda nových laků colour&go nejsem. Na nehtech ho najdete tady, tady, tady a v mým nejoblíbenějším nail artu Pan Včelka tady.


Essence nail art twins glitter topper - 04 carrie
K tomuto laku je ještě jeden v růžové barvě, aby spolu ladili, proto taky název twins. Já osobně mám ve velké oblibě jakékoliv laky se třpytkami, i když odlakovat je pak nadlidský výkon, ale ani to mě většinou neodradí a to ani u tohohle laku, který je úžasný! Najít ho můžete třeba tady.


Essence special effect topper - 08 night in vegas
Sám o sobě lak takovou parádu neudělá, ale když ho dáte na jakýkoliv barevný lak, tak se rázem z obyčejné barvy stane zázrak. Jedná se o takové šupinky, které na sluníčku hází zelené a oranžové odlesky. A na konec mám i dobrou zprávu, že jde krásně a jednoduše odlakovat, takže ho můžete používat pořád. Zjistila jsem, že na blog jsem ho ještě nedávala, ale nafocený ho mám v noťasu už aspoň rok, takže přidávám foto.



Toť vše a budu ráda, když mi dáte vědět, jaké jsou vaše oblíbené laky, abych měla nějakou výmluvu pro koupi nových =D.

5 komentářů:

  1. mne sa tiez velmi nepacia nove laky od Essence. viac mi vyhovovalo, ked ho bolo menej.
    a pekne laky, najviac ma zaujal ten posledny, na nechtoch vyzera fakt super. ked ho niekde nahodou uvidim tak urcite hned kupujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Uchvátil mě ten od Essence v mint barvičce a ten od Gabriely :). Já osobně mám ráda právě ty nové od essence s tím tvarovaným víčkem a pak mám ještě ráda ty "minilaky" z drogerie a pak ještě laky od Miss Sporty, mám růžový a jsem s ním hrozně spokojená.

    OdpovědětVymazat
  3. laky se třpytkama mám taky ráda, ale odlakování není jednoduché - normálka :)
    lak od essence nail art special effect mám stejný jako ty a jsem s ním spokojená!
    Já si dlouho žádný lak nekoupila, čekám na ty limitky, které jsi tu nedávno dávala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Limitka od Catrice už v drogérkách je a je naprosto úžasná =). Hned jsem si ty kuličky koupila, ale nejradši bych si vzala všechno =D.

      Vymazat
  4. Podobný článok som písala už dávnejšie a Night in Vegas som tam mala tiež :)
    nepoznám krajší topcoat!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...