pátek 5. dubna 2013

Trikator.cz

Kdo mě sleduje na facebooku, tak ví, že už jsem se o tom zmiňovala a dnes vám přináším i článek. Minulý týden jsem na emailu našla jednu zprávu, která mě moc potěšila a to ta, že pokud bych měla zájem, tak mi z www.trikator.cz pošlou tričko, které si vyberu. Po pár emailech s velmi příjemnou paní či slečnou? tričko bylo vybráno, doručeno a teď se z něho můžu těšit, protože už ho mám u sebe.



Balíček mi přišel rychlostí blesku. Hned druhý den! U trička, které jsem si vybrala jsem objevila i dvě samolepky. Teď už ale k tričku. Vzala jsem si radši o číslo větší, abych se do něho teď i s prckem vešla =D a musím říct, že jsem moc spokojená. Tričko je ze 100% bavlny, takže materiál je super a potisk vypadá taky dobře a budu doufat, že se po pár vyprání nesloupe. Jediné, co bych možná brala trochu jinak, tak je výstřih u trička. Na mě je až moc ke krku, ale tak to je moje rozmazlenost =D a věřím, že každý není puntičkář jako já.

Vybrala jsem si bílé tričko s docela vtipným (aspoň pro mě =D ) obrázkem. S pomerančem, který se tak smutně kouká na skleničku vymačkaného džusu. To mě zaujalo na první pohled, takže bylo jasnou volbou.





Na stránkách www.trikator.cz najdete spoustu triček. Vtipných i normálních, s nápisy či obrázky, takže si myslím, že na své si přijde každý a mě osobně se moc líbí trička The Mountain, takže na ty taky hoďte očko. A protože nebýt vás milých čtenářů, kteří sem chodíte, tak bych měla velký prd =D, tak poukaz na slevu, který jsem měla v balíčku, věnuji vám. Stačí, když v košíku u vaší objednávky zadáte do pole "slevový kód" NTTPD, tak získáte slevu 50Kč, která platí do 30. 6. 2013.

8 komentářů:

  1. jé to tričko je bezvadné :D :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi úžasná. Hrozně Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. super tričko, ale myslím, že ještě víc ti sluší to bříško :)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou pěkný trička :D originální :)))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. super tricko so super obrazkom :)

    OdpovědětVymazat
  6. Stále aktuální kupóny na Trikator naleznete na http://slevovykupon.net/stores/trikator-cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...