pondělí 22. dubna 2013

Už se to blíží

Čím víc je venku krásně, tím víc mi dochází, že den D se mi blíží a je skoro už za rohem. Do termínu mi už zbývá jen měsíc a kousíček a já se na jednu stranu už těším, až mi ten pupek zmizí a já si budu moct třeba normálně oblíknout ponožky a ohnout se pro něco, aniž bych při tom vypadala jak neohrabaný slon =D a na druhou stranu mě občas chytne i záchvat paniky, jak to všechno zvládnu. 

Když to vezmu kolem a kolem, tak už mám skoro všechno. Oblečky mám, kočárek objednán, několik plen na začátek koupeno, vanička, postýlka...vše by bylo. Jen mi tedy ještě chybí všechno vyprat (na což se tedy ani trochu netěším =D) a přestěhovat se, ale doufám, že tak v polovině května už bude všechno hotové a já si budu užívat ten klid, který mi zbývá, než se prďola rozhodne vylézt ven. 
33+4 tt

Příští týden jdu na kontrolu, tak se těším, že ho zase po měsíci uvidím a jsem zvědavá, jestli mi doktorka řekne i odhad váhy. Před měsícem měl kilo a půl, tak jsem na to zvědavá =). Jinak dneska je tu pěkně, sluníčko svítí a je i teplo, tak doufám, že máte taky hezký počasí a užívejte si sluníčka, když už se rozhodlo, že na nás vykoukne.

12 komentářů:

  1. Strašně ti to sluší, jestli bude mimčo krásné po mamince, tak bude mít velké štěstí :)) Držím palečky, ať vše klapne jak má :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, se skoro až červenám... =D.

      Vymazat
  2. gratulujem a dúfam že pridáš fotku keď sa to narodí :D :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Ááá tolik jsem se těšila až se tu zase objeví něco o tobě a mimču :*
    Jsi nádherná mamina a bříško ti moc sluší :))
    Už se těším až bude prcek na světě a až nám sem šoupneš pár fotek..Neboj se já věřím že to zvládneš, zvládla jsi tolik jiných věcí že tohle pro tebe bude hračka!:) Jsi mi vzorem!

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkná fotka, opravdu ti to sluší! Bude z tebe dobrá mamina, vše před tím zvládneš! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palce. Strašně tě obdivuju za to, jak jsi se rozhodla. Já bych na to asi upřímně neměla. Buď silná. Přeji jen to nejlepší a určitě nás informuj :) V.

    OdpovědětVymazat
  6. pristane ti to :) a neboj, urcite vsetko zvladnes! drzim palce :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásná fotka! Vždycky se těším až postneš něco o mimču:)

    OdpovědětVymazat
  8. moc ti to sluší s bříškem :) přeji hodně štěstí a hlavně abys byla ty a i malý v pořádku to je nejdůležitější :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sluší ti to!:) Je hrozně krásný to tu všechno číst. :') Moc vám držím palce!!:))

    OdpovědětVymazat
  10. taky bych už brala prcka :) .. akorát mi to furt všichni rozmlouvají :D :D .. at si prý furt užívám :D .. přitom jsem to nedělala ani do teď :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...