pondělí 20. května 2013

17 dní!

Co už, blogspot stále nespolupracuje, takže budu jenom doufat, že se co nejdřív hodí do latě, protože jinak nevím =D. Jinak tu máme další týden a s tím se mi čím dál víc přibližuje termín. Pátého června mám narozky a termín mám hned šestého a abych řekla pravdu, tak se momentálně těším jen na toho 6. června a to, že budu mít narozky a ještě ke všemu tak hezky kulaté (20) mě nechává chladnou =D.

37+4 tt

Co se týče příprav, tak vypráno mám už až na pár maličkostí vše, postýlku mám taky připravenou, kočárek je doma taky a tašku do porodnice mám taky zabalenou, takže teď už jen čekat. Ve středu jdu na kontrolu, kam teď chodím už každý týden a jinak po zdravotní stránce mi je (musím zaklepat) dobře. Naštěstí netrpím na otoky a jediné, co mě tak bolí jsou záda. Poslíčky jsem taky zatím žádné neměla a díky tomu se děsím, že nepoznám až budu rodit =D. Furt mám v hlavě ty scénáře, že mi plodovka praskne ve vaně, když se budu koupat, takže to nebudu vědět a podobný věci...no blázen no =D, i když tedy mi všichni říkají, že se nemám bát, že určitě na 100% poznám, že budu rodit, ale já si tím tak jistá nejsem =D.

10 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si taky myslím, že to poznáš :D Toho se asi fakt bát nemusíš i když taky bych z toho byla asi vystrašená :) Je dobře, že se cítíš dobře a už se těším až ukážeš fotky s mimčem v náručí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Prcek bude mít mladou maminku! :) Jaká byla tvoje první reakce, když jsi zjistila, že jsi těhotná? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám u všeho taky nesmyslné obavy, a vymýšlím různé scénáře o tom jak to bude a všechno to jsou akorát blbosti :D A ty budeš krásná mamina, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé :) tvuj blog čtu už dýl a musím říct, že jsi opravdu statečná :) zase když budeš mít miminko a pak budeš mít starší dítě, tak budeš pořád mladá maminka a budeš si s dítětem rozumět :)
    Držím ti palečky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Opět moc pěkná fotka! Už se ti blíží termín, budeš skvělá mamina a takové scénáře jsou normální :)

    OdpovědětVymazat
  7. myslim, ze ked nevies co presne ta caka tak je uplne normalne trochu sa bat a vytvarat trochu hororove scenare. kazdopadne ti drzim palce, som si ista, ze vsetko zvladnes :)

    OdpovědětVymazat
  8. Obdivuju tě! :) Nedokážu si představit, že uz bych čekala dítě :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jsi krásná těhulka :) A moc gratuluju k miminku! Sluší ti to!

    http://tereziiestaysalive.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...