sobota 18. května 2013

Blogspote! Štveš mě!

Já už vážně nevím, co ten blogspot dělá a začínám být vážně naštvaná! Jako by nestačilo, že když nahrávám fotky, tak mi to cca poslední měsíc blbne a musím čekat minimálně 15 minut než se vůbec něco nahraje a teď zase problém se záhlavím. Já nevím, jestli to dělá jenom mě, ale prostě když nastavím nové záhlaví, tak i přes to, že ho mám na bílém pozadí, tak se mi po nastavení udělá na šedivém pozadí, takže to mám na hnusném šedivém obdélníku. Opravdu mě to už začíná štvát a nevím, co tam jako vyváděj, ale ty jejich změny jsou jenom k horšímu a né k lepšímu!

Máte s tím taky problém nebo se to děje jenom mě?

5 komentářů:

  1. nie si sama :( vkuse na ňom niečo inštalujú, upravujú a výsledok poriadne ani nevidno, iba my vkuse rušíme nervy :(

    OdpovědětVymazat
  2. S nahráváním fotek to mám stejný..hrozná doba než se to vůbec začne nahrávat :/

    OdpovědětVymazat
  3. tak budem rada, ze som na blog.cz :D

    OdpovědětVymazat
  4. blogspot neznám, aspoň vím, že si ho zakládat nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě to tedy neblbne vůbec, takže je problém asi jenom někde

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...