čtvrtek 30. května 2013

Je to prostě můj Superman ♥

Omlouvám se za menší neaktivitu na blogu, ale nějak v tom hnusném počasí nemám náladu a to vůbec na nic. Dny do termínu počítám už pomalu každých pět minut a prcka furt přemlouvám, ať už se rozhoupe a vyleze =D, protože už je to fakt děs a táhne se to jako smrad. Dneska, když jsem byla v H&M, tak jsem tam uviděla jedno naprosto dokonalé tričko (samozřejmě pro prcka), které jsem sháněla hódně dlouho, takže jsem ho hned čapla a šla...aspoň něco mi zvedlo náladu v dnešním dost hnusném počasí.



4 komentáře:

  1. Jéé, to je roztomilé :)
    Asi se mimču ještě nechce, je mu tam dobře. Přeju Ti hodně štěstí :))

    OdpovědětVymazat
  2. počasí je všude stejně příjemné.. :)
    už se prcka brzo dočkáš :)
    tričko je pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  3. to pocasie je uplne odveci...
    a krasne tricko si kupila :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...